Hva er galt med bartene på denne coryen?

Var på miniauksjon i går og fikk med meg hjem en gruppe med C. Paleatus. Oppdaget i dag etter at jeg hadde tatt bilder, denne coryen med noen spesielle barter, det ser nesten ut som et flisete hårstrå..
Ingen av de andre coryene har slike barter.
Hva kan ha forårsaket dette, og er det på noen måte noe å gjøre med dette? [External Image]
Jeg tror ikke det er noen grunn til å tro at det er noe farlig. At bartene vokser så godt at de forgrener seg kan kanskje være et sunnhetstegn, ikke vet jeg?
Håper du har rett i det.
Ser jo ikke "farlig" ut, og siden det er bare denne ene coryen, så vil jeg tro at det ikke skyldes noe smittsomt.
Jeg vil tippe at det er en medfødt "defekt", og om det er særlig praktisk med slike gafler når man skal rote i sanda vet jeg ikke
Hehe, nei det er ikke godt og si om det er mere praktisk eller upraktisk med disse, men den stikker nå trynet godt ned i sanda som de andre og gjør.. Kan ikke se at det hemmer noe..
En lykkelig liten mutant? Så får vi se hva Darwins teori gjør ut av det og overlevelse
Hehe, har slått meg til ro med at den bare er litt annerledes enn de andre, og ellers så er den jo frisk og rask såvidt jeg kan se.
Den har jo lange fine barter selvom de er litt annerledes.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap