- Hjem
- Forum
- Maller - Corydoras
- Salg av c-125
Salg av c-125
Inaktiv bruker
Jeg vurderer og få meg et arts kar med Aspidoras sp. C125
De er jo utrolig nusselige og flott å se på.
Hvem kan skaffe dem?
En på nettakveriet skulle ha 400,- for 5 tror jeg det var.
Er disse noe spesielt dyre?
De er jo utrolig nusselige og flott å se på.
Hvem kan skaffe dem?
En på nettakveriet skulle ha 400,- for 5 tror jeg det var.
Er disse noe spesielt dyre?
Postet 21.11.11 kl 01:14
Postet 21.11.11 kl 07:45
Postet 17.12.11 kl 16:03
SpockJeg vurderer og få meg et arts kar med Aspidoras sp. C125 De er jo utrolig nusselige og flott å se på. Hvem kan skaffe dem? En på nettakveriet skulle ha 400,- for 5 tror jeg det var. Er disse noe spesielt dyre?
Prisen er ikke noe å si noe på Spock. Har selv hatt en stor gruppe og solgte den i "deler". Jeg antar jeg var andre mann som drettet denne i Norge i sin tid og er den fisken jeg ANGRER mest på at jeg har solgt noen gang.
Jeg ville ikke kjøpt bare 5 stk, men ville hatt en gruppe på minst 10 individer. Denne aspidorasen nyter sterk strøm i karet og legger eggene sine gjerne på ruta hvor strømmen fra pumpen stråler.Gjerne oppå pumpehuset også. (innvendig pumpe)
Disse fasinerte meg så mye at jeg skrev en artikkel om disse og den kan du lese her på AF. Gi meg gjerne en tilbake melding når du har lest den. En del bilder er også med i artikkelen. Send meg gjerne en mail eller noen ord i tråden min om det er noen flere spørsmål om disse C125. Svarer deg gjerne
LOFFA (Leif)
Postet 17.12.11 kl 16:22
Inaktiv bruker
Jeg synes ikke at prisen var så ille. De 5 jeg skrev om i første tråd var en kar som skulle selge bare 5 stk, men siden jeg har lyt på arts kar så blir det 10-15 stk.
Har jo 70L jeg kan bruke, må bare få bort Gullfiskene. Det var en som skulle komme og hente dem, han kom aldri.
Jeg ser at de to dyrebutikkene her i området skaffer nesten ikke C-maller.
Det var en flott artikkel, fikk enda mer lyst på dem. Ei venninne av meg og familien er i Brasil nå, de skal og dykke/snorkle etter c-maller. Misunner dem.
Har jo 70L jeg kan bruke, må bare få bort Gullfiskene. Det var en som skulle komme og hente dem, han kom aldri.
Jeg ser at de to dyrebutikkene her i området skaffer nesten ikke C-maller.
Det var en flott artikkel, fikk enda mer lyst på dem. Ei venninne av meg og familien er i Brasil nå, de skal og dykke/snorkle etter c-maller. Misunner dem.
Postet 17.12.11 kl 16:59
Endret: 17.12.11 kl 16:59
SpockJeg synes ikke at prisen var så ille. De 5 jeg skrev om i første tråd var en kar som skulle selge bare 5 stk, men siden jeg har lyt på arts kar så blir det 10-15 stk. Har jo 70L jeg kan bruke, må bare få bort Gullfiskene. Det var en som skulle komme og hente dem, han kom aldri. Jeg ser at de to dyrebutikkene her i området skaffer nesten ikke C-maller. Det var en flott artikkel, fikk enda mer lyst på dem. Ei venninne av meg og familien er i Brasil nå, de skal og dykke/snorkle etter c-maller. Misunner dem.
Ser at den gamle annonsen min fortsatt står på NA. Håper det ikke er den du har lest, men at det er en annen. Disse blir ikke så store så en 70L skulle være greit. Jeg startet med en gruppe på 14 tror jeg det var og disse ynglet etter min mening lett, om di fikk godt med strøm i karet.
Er vel di mest aktive fiskene jeg noen gang har hatt, og jeg har hatt en del arter gjennom årenes løp. Ønsker deg lykke til med å skaffe deg mange av denne flotte pansermalla, og takk for at artikkelen min gav deg inspirasjon
Postet 17.12.11 kl 20:50
Inaktiv bruker
Hm, heheh, det var din faktisk. Linken var lagret.
;P Heheh
Men jeg skal høre med de i bodø om de tar inn.
;P Heheh
Men jeg skal høre med de i bodø om de tar inn.
Postet 17.12.11 kl 22:43
SpockHm, heheh, det var din faktisk. Linken var lagret. ;P Heheh Men jeg skal høre med de i bodø om de tar inn. :)
Det var litt trist da. Men hør på dine zoo butikker om di har aspidoras på sine fiskelister. Må nok si i fra først som sist at aspidoras generelt er vanskelige å få tak i, men når du først har fått tak i en gruppe forelsker du deg med en gang. C125 skiller seg litt ut med plasser di legger eggene sine (som nevnt tidligere og som det står i artikkelen min) Andre aspidoras generelt gjemmer gjerne eggene sine så di kan være vanskelige åfinne
Postet 17.12.11 kl 22:55
Inaktiv bruker
Her er listen over mallene de skaffer og den står ikke der.
Men jeg skal kontakte dem for og være 100% sikker.
Men jeg skal kontakte dem for og være 100% sikker.
Postet 17.12.11 kl 23:37