Corydoras pygmaeus lek.

Inaktiv bruker
Jeg holder en liten gruppe Corydoras pygmaeus (10stk)
De stimer veldig oppetter glasset og i strømmen, jager litt på hverandre og ser ut som de koser seg.
MEN, hvordan ser det ut når se leker? Jeg har aldri sett cory lek.
;P Om noen kan forklare det med ord så kanskje jeg kan se om jeg har lek.
flott beskrivelse og bilder ja,huff har 3 hunner som plages selv her,med 3-4 hanner på hver dame,de får jo ikke svømme ifred heller
Larsern
flott beskrivelse og bilder ja,huff har 3 hunner som plages selv her,med 3-4 hanner på hver dame,de får jo ikke svømme ifred heller


jeg startet med 4 stk Corydoras acrensis og 4 stk pansermaller,nå har jeg sikkert 50 til sammen,hva gjør dere med fisk ,når det blir for mange,jeg er så lei av og hive dem,får jo ikke kvitt dem heller,for det er jo vanlige fisker,som ingen vil ha.
Larsern
jeg er så lei av og hive dem

Tør man spørre hva du egentlig gjør når du "hiver" fisk? Kaster du dem levende i do eller søpla?
Larsern
[QUOTE=Larsern]flott beskrivelse og bilder ja,huff har 3 hunner som plages selv her,med 3-4 hanner på hver dame,de får jo ikke svømme ifred heller


jeg startet med 4 stk Corydoras acrensis og 4 stk pansermaller,nå har jeg sikkert 50 til sammen,hva gjør dere med fisk ,når det blir for mange,jeg er så lei av og hive dem,får jo ikke kvitt dem heller,for det er jo vanlige fisker,som ingen vil ha.

Man hiver ikke fisk!
Mange måter man kan bli kvitt dem på! Ta dem med til en dyrebutikk eller gi de vekk.
Men hive fisk? Håper det var en spøk!
tar livet av den på en human måte,som jeg gjør ellers når jeg er på havet og fisker.som mange har gjort i hundrevis av år.
det var en litt feil skrive måte.sorry...
Larsern: legg ut annonse under "gis bort" på rubrikk her neste gang du syns du har for mange. Eller så kan det hende de tar imot på Akvasia på Tiller...
Inaktiv bruker
takk for hjelpen Jarle F. Larsern legg ut annonse under "gis bort" på rubrikk her neste gang du syns du har for mange.
ja æ burde gitt bort fisk ja,jeg gror jo over med fisk, har jo "snegle" heidi som bor noen hus unna meg,hun skal få fisk,har hørt med den lokale zoo butikken her,de kan ta imot også,har faktisk noen malawi fisk jeg kunne tenkt meg fjernert,
Inaktiv bruker
Ja a. Her har det vært lek ja.
Se hva som er på glasset!

Var ikke mye søvn og få etter dette nei... ;P
grattis da,blir unger på deg nå
Inaktiv bruker
Takk. Ja hvis de er befruktet. :P
er vakre fisker da Spock,jeg tok ett hint fra deg da jeg leste ett svar fra deg til en annen,det og grave ned maten til dem,det går jo som smurt,de andre fiskene finner dem ikke og coryene graver som helter,og står med hele huet nede i karret,morro..
Tilfeldig bekjentskap
© Marita Ekdahl
Reklame for plussmedlemskap