Ulike typer corydoras?

Jeg har en gjeng med fem flekkete pansermaller og kunne tenke meg flere coryer, men det hadde vært spennende med noen andre enn de jeg har. Kan man ha flere ulike typer i samme akvarie (125 liter) ? Eventuelt hvilken type sammen med den jeg har?
Inaktiv bruker
Pygmecoryer Veldig søte og fasinerende, Velig lett og få til lek og de trener ikke stor plass. En gruppe på 10+ må du nokk ha.
Du kan enkelt ha en gruppe til, og du kan i utgangspunktet velge hva du vil.
Er det fare for kryssninger hvis de er ganske like, eller går det greit Jeg vil ha flere i 720 `n min.
Hei nå skal jeg ikke si for sikkert: At disse to typene (trilineatus og sterbai) kan finne på og krysse seg, men dem er på en måte ganske like i utseende.

Litt om egen erfaring fra di siste dagene:

Har disse to typene selv i et kar her og nå di siste dagene har trilineatus drevet med egglegging.
Og når hunnen leter etter plass og legge eggene på så er hannene etter sterbai`ene, men noe blandings egg har det ikke blitt og det er jeg glad for.
For hybrider er ikke bra.
Tänkte göra om i mitt 375 l kar og vill ha corry der.

Som jag förstått det så går de fint att ha 2 grupper med olika typer? Og hvor mange corryer platser i en 375 L? Blir de för mye med 2 grupper på 10 alltså totalt 20 coryer?
2 grupper med 20 stk i hver går også bra.
Jasså de är såpass "plats venlige"

Når vi endå snakker corryer, någon som har nån erfaring fra corryer og synodontis euptera, lr annen större ryggsvömmarmal. Går de fint sammen lr kan synodontisen jakta på corryerne?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap