- Hjem
- Forum
- Maller - Corydoras
- Green laser!
Green laser!
Har veldig lyst å skaffe meg ei gruppe med green laser men er veldig vansklig å få tak i dei her eg bur. Har spurt på Zoo1 her og dei får ikkje bestilt dei inn uten at dei er sterile og eg vil helst ha dei og få yngel på dei (Viss de er mulig).
Lurte på om her e noken som har til salgs og kor mykje dei ligge på??
Kor vi må kjøre henne får å få tak i?
Har ivertfall blitt heilt forelska i dei, så hadde vert fint med litt info
Lurte på om her e noken som har til salgs og kor mykje dei ligge på??
Kor vi må kjøre henne får å få tak i?
Har ivertfall blitt heilt forelska i dei, så hadde vert fint med litt info
Postet 23.04.12 kl 16:25
Postet 23.04.12 kl 16:31
Postet 23.04.12 kl 16:51
Svar som jeg fikk fra dyrebutikk i dag, var at noen corydoras får de nå kun tak i fra Thailand, og da er det mye dyrere å få de inn. Fra høsten og utover øker mulighetene for dyrebutikker å ta inn det meste kundene ønsker. Da er regntiden over, og fangstmulighetene store, så da tar de inn vf. I Stavanger hadde de visst inne green laser rundt juletider til ca 250 kr.
Selv har jeg de siste ukene vært ute etter flere C.Panda, men ikke funnet i en eneste butikk. Syntes dette var såpass unormalt at jeg måtte spørre litt nærmere. Flyene fra Thailand, kjører visst litt annen rute nå, og det går lengre tid før de får fisken fram, og det er såpass mye dyrere at de ikke ville ta inn før de fikk inn vf fra høsten av og utover
Selv har jeg de siste ukene vært ute etter flere C.Panda, men ikke funnet i en eneste butikk. Syntes dette var såpass unormalt at jeg måtte spørre litt nærmere. Flyene fra Thailand, kjører visst litt annen rute nå, og det går lengre tid før de får fisken fram, og det er såpass mye dyrere at de ikke ville ta inn før de fikk inn vf fra høsten av og utover
Postet 23.04.12 kl 17:01
Postet 23.04.12 kl 17:08
De er studnom å fa tak i i Bergen (privat) Har selv en gruppe som lekte før påske, men fikk ikke yngel ut av det da, så jeg venter på at de skal leke på nytt... (men det er jo uansett en stund til de evt blir salgsklare)
Rita Aspevik pleier å være på Malakoff tror jeg, og ho har tidligere hatt green laser for salg, så det går an å sende ho en e-post og høre om det er en mulighet!
Flott fisk er det iallefall, så lykke til med jakten
MVH Pål
Rita Aspevik pleier å være på Malakoff tror jeg, og ho har tidligere hatt green laser for salg, så det går an å sende ho en e-post og høre om det er en mulighet!
Flott fisk er det iallefall, så lykke til med jakten
MVH Pål
Postet 23.04.12 kl 21:14
Postet 23.04.12 kl 21:53
Postet 26.04.12 kl 20:49
Postet 26.04.12 kl 21:06