Coryer svømmer opp og ned!

Hei,
Har noen c. sterbai som jeg har kjøpt for ca 1 måned siden som svømmer opp og ned inntil glasset på siden, men de svømmer aldri helt opp til overflaten. Det er en som gjør det nesten hele tida, med små avbrudd for å spise og rote litt i sanden, men så tilbake litt. Ellers så er det en til som noen ganger gjør det samme sammen med den andre. De svømmer ofte "i ring".

Noen om har opplevd dette og vet hvorfor de gjør det?
Plussmedlem
He, he...
Du kan begynne å se etter små, hvite egg på glasset og plantene dine etterhvert....
Helt sikker?

Tror ikke de er gamle nok...
Hvor mange har du? Mine svømmer også ofte opp og ned langs veggen. Tror de ser på speilbildet sitt og tror at de svømmer med andre fisk.
7 stk, målte dem idag (prøvde ihvertfall), men jeg fikk bare målt én og den var 4 cm. De er helt klart ikke voksne enda. Også har jeg en som er litt mindre enn de andre og en som har begynt å få mønstrene til en corydoras sterbai
Usikker på hva de egentlig holder på med. Men det er vel normalt, da?
Helt normalt; de har det rett og slett gøy
Supert, da vet jeg at de trives i akvariet mitt!
Phu, nå ble jeg også beroliget. Mine gjør det samme de også, men to av dem er i alle fall kjønnsmodne
Hehe, fant egg i karet mitt i dag! Og de bare fortsetter med denne opp og ned, frem og tilbake svømmingen. også nå ikveld, det ser ut som de har fått i seg noe rart
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap