Corydoras sp. "green laser"

Ønsker en gruppe Corydoras sp. "green laser" men min akvarieforetning kan skaffe Corydoras aeneus "green stripe flouresent". Er dette mest sansynlig det samme?
Plussmedlem
Jeg tar det nesten for gitt at dette er en annen variant, men jeg kan jo sef ta feil....
Det burde jo vært en selvfølge at dette var samme art, men jeg tar ingen ting for gitt
Vegard Wendelborg
Ønsker en gruppe Corydoras sp. "green laser" men min akvarieforetning kan skaffe Corydoras aeneus "green stripe flouresent". Er dette mest sansynlig det samme?

Det burde være den riktige, utifra navnet de har satt på den. Hvor mange Corydoras med nærmest fluoriserende grønn stripe finnes det liksom? En!
Og Green Laser er jo blitt mer vanlig etterhvert, ikke så vanskelig å få tak i som før.

Du kan jo bare bestille av de, og så bare ser du an når fiskene ankommer butikken? De kan jo ikke akkurat tvinge deg til å kjøpe noe som er feil fisk

Ellers er det jo stadig vekk annonser for oppdretts-eksemplarer eller viltfangede grupper av Green Laser her på forumet. Solgte nylig for få uker siden min egen gruppe. Har du holdt øye med annonsedelen av forumet over tid og sett om det kan dukke opp noe i kjørbar avstand fra der du bor...?

Takk for svar mona o

Har tatt sjansen på å bestille en gruppe, så får vi se hva som kommer på onsdag 10stk C. adolfoi får jeg iallefall, det er sikkert

Det har vært noen annonserte "green laser", men allt som ligger ute er langt fra meg desverre.

Etter en lang pause på over 10år fra det våte element, startet jeg opp igjen for et år siden. Har holdt corydoras før, men det er først nå jeg virkelig har fått øynene opp for denne lille sjarmøren.
Det er synd å lese at du har lagt akvarielivet på hylla, men jeg koser meg med å lese bloggen din og alle artiklene du har delt med oss her inne. Håper du fortsetter å hjelpe oss andre, som til tider har masser av spørsmål
I dag kom fisken jeg bestillte, såkaldte C. aeneus "green stripe fluoresent". Det var uten tvil det jeg håpet det var, en gruppe på 15stk flotte C. sp. "green laser" :o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap