Litten scorydoras

Leste her en del om corydoras og fikk lyst på de fiskene gikk på mandag til butikken for å kjøpe fisk de hadde 2 typer en albino og andre aeneus.Da spurte jeg om jeg kan bestille noen andre typer.De i dyrebutikk sa at de andre typene er dyre og folk bare kjøper de for å punte i akvarie.Da sa jeg at jeg har lyst få yngler på de.Da de i dyrebutikk mente at det er nesten umulig,men jeg lester at her er så mange som for egg fra corydoras.Lure på om er de bare noen typer av corydoras som legger egg eller er det alle fiskene som gjør det!!!!
De fleste Corydoras får man til å legge egg ,men det finnes noen som er litt mer vrien å få til. Å ha de bare til pynt kan man jo selvfølgelig ,men de fleste ønsker kanskje å få yngel på de. At mange koster mer enn Aeneus er nok riktig selv om veldig mange selges til en overkommelig pris.Du kan jo følge med på rubrikkannonsene her på forumet og ,mange som selger coryer av eget opdrett.

Håper du finner noen du liker , Corydoraser er bare så herlige ,men litt lett å bli bitt av basillen ønske om fler og fler
takk for svar!Skal se på annonsene!Ja jeg også synnes at de fiskene er finne!
Inaktiv bruker
Og de coryene du har sett på er akkurat samme art, bare at den ene er albino.
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap