Selskapkar med corydoras

Hei jeg har tenkt å starte opp et Juwel rio kar vil ha corryer men hva kan jeg ha sammen med disse fiskene?? noe annet en sånne tetraer hadde vært greit. og kan jeg ha amano reker`?? trenger virkelig hjelp kan ikke så kjempe mye om corryer (har jo lest om dem og sånt da) men har aldri hatt dem før

Hvilke filtere kan jeg ha?? skal kjøpe et innvendig til jeg har råd til et utvendig i tilegg.

har tenkt på u3 kanskje?

Håper på svar
Jeg hadde et Fluval U3 i en 120 liter en stund. Det er et bra filter, men jeg syns det gikk veldig fort tett i et såpass stort akvarium. Filteret står nå i en 60-liter, der det passer mye bedre. Så mitt forslag er å gå for U4
ok men er det nok med 50x50 3cm blå filtermatte da?
mitt er på 125 (eller det jeg skal kjøpe da)
Lompus
mitt er på 125 ;) (eller det jeg skal kjøpe da)

Ja, var klar over det...du har jo laget noen tråder i det siste

Det holder fint med 50x50x3 cm matte...men ikke velg den mest finporede.
Yep...medium eller grov. Ikke alle har alle tre porestørrelsene i 3 cm tykkelse...kommer an på hvor du handler fra.
ok takk for hjelpa vet du om jeg kan ha c.panda og c.adolfoi sammen?
Det vil jeg ikke anbefale. Adolfoi liker varmt vann, mens panda foretrekker kjøligere vann.
Ok, trives flest med adolfoi eller panda??
Mener du andre fisk ? I så fall ville jeg muligens foretrekke adolfoi. Veldig vakker cory !
Selv har jeg adolfoi-look-alike Corydoras duplicareus (og C-141).
mener andre fisk men hvilke?? vil ha noen med litt farge på liksom, går det annå ha ciklider fordi det var en som sa det gikk nemlig han hadde bare hula litt oppp fra bunnen
Tilfeldig bekjentskap
© Aud Jorun Gjerland
Reklame for plussmedlemskap