stripet sjokolademalle og yngel?

Noen som vet hvordan denne mallen legger yngel/egg? Vet ingen ting om denne prosessen. Skal man tilrettelegge noe her?

Har en som er så rund under buken nå, så jeg lurer på om det kan være noe på gang her, så har man jo også lyst å redde evt bebisene og da
Jeg er faktisk ikke sikker på om dette er en malle som det har lyktes å avle på. Men jeg er på litt tynn is akkurat på dette feltet. Det som ihvertfall er sikkert, er at fisken ikke trenger å være rogntung for å være rund. Disse fiskene blir usannsynlig feite og runde. Hils på Bolla, en av mine blubber:
[External Image]
min ser ganske lik ut som på det bilde ja Men trenger de ikke masse overforing for å bli feite da? Jeg forer jo veldig lite igrunn, og de andre fiskene har normal kropps form.
Jeg overforer heller ikke, men feite blir de likevel. Det hjelper vel egentlig ikke på at de nok har forsynt seg av stimfiskene heller. De er noen glupske små (eller store) monstre. Sammen med mystusen min har de utryddet samtlige stimfisk i akvariet, med unntak av siameserne mine. De sluker også mallepillene hele. De forsvinner bare rett inn i gapet. De ligger ikke og sutter på tabletten som sugemallene mine gjør. Så det er hardt å være medmalle i akvariet ved foringstid. Heldigvis har de blitt så feite at de ikke kommer inn i mallehulene, ellers ville det ikke vært snurten av egg der heller (selv om yngelen "forsvinner" med en gang, når ancistrusen slipper dem ut av hula).
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap