Rhamdia guatemal

Jeg har fått kjøpt meg noen fine Rhamdia Guatemal maller.
Det jeg lurte på om disse kan være sammen med Botia og Corydoras?

- Thorbjørn

Corydoras regner jeg med at det går bra. Men personlig ville jeg ikke holdt botia sammen med den.

Så spørs det om det er samme fisken vi snakker om her. Etter et kjapt søk på nettet så var dette det eneste jeg fikk treff på, som passer oss akvarister.. Å det er ikke allverden til info., men du får iallefall vite størrelse, Ph-nivå, og temperatur.

Botia holder seg borte fra dem, siden de har gjemt seg under røtter i akvariet =)

de er veldig fine de mallene, synd de er nattaktive.
Hva spiser mallene?
Hva spiser Rhamdia Huatemalensis mallene? Er det noen som vet hva jeg kan fôre dem med? =)

Tviler på noen kan svare deg, for det er tydeligvis en sjelden fisk siden det nesten er umulig å finne noe info. om den. Du kan jo prøve å google den, kansje du finner noe mer info. en det jeg gjorde. Alternativet er å prøve seg frem med div. frossenfor, kansle prøve litt brokkoli, og kansje aller helst noe smått levendefor. Men dette er uansett gjetning fra min side, for etter utsende ville jeg tro at den lever av smådyr langs og i bunnen. Men hvis den er som andre smådyr spisere som Black Ghost, og rovfisk som Pictusmaller trenger de tydeligvis noe grøntfor i kosten. Hos meg er desse veldig glad i toppene på brokkoli, Får di det gir de blaffen i frossenfor og jager andre fisk som prøver seg på brokkolien når den kommer i karet.

Men det du finner ut burde bli lagt inn på profilen på fiskebasen, inkl. bilder hvis du har muligheter til det for den er blank. Men det viste du vel allerde.

Lykke til som forsker innen avaristikken!! Kan bli et intresant prosjekt det her.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap