Kan fisk knuse akvarium

hei
jeg har en 35 cm perruno malle, og når jeg gir den mat kan den bli litt vill og donker borti glasset på aklvariet. kan en slike fisk knuse glasset i mitt 530 liters aqualine akvarie?
Den knuser ikke glasset i en normal 530. Men du burde tenke mer på at den trenger større plass for sin trivsel
.
Har vært med på at en Oscar har knust et lysrør, men glass tror jeg skal skal være umulig hvis glasset er i stand.
Knuse glasset
nei det klarer den nok ikke.. men større ciklider kan i sin iver under graving gjøre litt skade,i alle fall når de finner på å spytte større steiner in i glassplata.. skjedd en gang her.. merklig hvor sterke de er.
lysrør ca 0,3 mm glass
530 akvarium normalt 8.0 mm glass.



E jo
jeg fikk besje om at jeg måt være forsiktigt med min red teil på 20 cm og din på 35 den kan nok knuse det vist min kan knuse et 720l
Nå kjenner ikke jeg til fisken til trådstarter, men tror ikke du bør samenligne den med en red tail. Den blir 1,2 meter og er ganske voldsom av seg.
Kattemalle
ser ut som en fin kattemalle, nå vet jeg ikke helt hvilken type og hvor stor denne blir. men at den skal klare å knuse glasset er vel heller tvilsomt.
Men,om den blir riktig stor så skal man ikke se bort fra at den kan være litt voldsom i vendinga under foring etc..
bare sørg for at den får den plassen den fortjener og riktig for, så har du glede av den svært lenge
Tilfeldig bekjentskap
© ohr
Reklame for plussmedlemskap