Den ene stripede sjokolademallen min puster litt kjappere, virker litt rundere.

hallo. i det siste har jeg sett at den ene stripede sjokolademallen min puster litt kjappere enn normalt. ingen av mine andre fisker puster, eller oppfører seg annerledes. dette kan være bare innbilning men... jeg synes det ser ut som den er litt rundere. har sett på flere bilder på wikipedia f. eks hvor de t.o.m er litt rundere enn min, men jeg har ikke merket til dette før. kan den være gravid? den andre sjokolademallen oppfører seg helt normalt. nå som jeg tenker over det også forresten, så har "den forhåpentligvis gravide" sjokolademallen vært ekstra sulten i det siste og.

ingen info registrert på oppdrett på akvaforum, eller ingen beskrivelse. har jeg for store forhåpninger til dette?
Mine sjokolademaller er nå 10 år gamle, og de er veldig runde/feite. Vet ikke om de har egg eller ikke, men de er uansett veldig glupske. Jeg tror ikke disse mallene har noe magemål. Mine kan fint sluke i seg 6-7 tabletter....
Den er nok ikke "gravid" nei.

Sjokolademaller er stor i mageomfanget, alltid
takk så mye for svar.

hehe, ja. det virker som de bare er runde. de er jo så gode der de ligger og "smiler" med åpen munn. det her blitt en av avkarie favorittene mine, men må desverre kvitte meg med de, går ikke sammen med de fiskene jeg har tenkt til å skaffe meg.
Tilfeldig bekjentskap
© Otaku
Reklame for plussmedlemskap