Malawisynodontis

viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette innlegget, men men.
driver å vurderer denne til malawikaret, men den skal egentlig ha større akvarie enn det jeg kan tilby så tanken var å kvitte meg med den når det begynnte å bli litt størrelse på den.

det jeg lurer på er om det er noen mulighet til å få noen tips om Malawisynodontis?
Jeg har tre stykker i mitt Malawi akvarie på 2700 liter. Vil ikke anbefale og ha de i så lite akvarie som du nevner. Det er ikke sikkert det er så lett og bli kvitt de hvis de er store heller. Men det er nå min mening da...
Roy Fredrik Pedersen
Jeg har tre stykker i mitt Malawi akvarie på 2700 liter. Vil ikke anbefale og ha de i så lite akvarie som du nevner. Det er ikke sikkert det er så lett og bli kvitt de hvis de er store heller. Men det er nå min mening da...

ok, takk fot svar
skal tenke litt på det, men blir det så jeg kjøper meg så skal jeg forsikre meg at en av dyrebytikkene jeg handler på tar imot den

tips til andre synodontis'er eller maller som kan passe fint i malawikar på 250L???

gjerne med litt mønster, men dette har ikke noe å si
Hva med S. petricola? Den er kjempepen og blir ikke stor. Denne kommer fra Lake Tanganyika.
Anitarus
Hva med S. petricola? Den er kjempepen og blir ikke stor. Denne kommer fra Lake Tanganyika.

åja, denne var virkelig fin ja
men den kommer jo fra tanganika sjøen, så passer denne noe bra i malawi kar da?

vet at Tanganika sjøen ligger i Afrika akkurat som Malawi sjøen.
og at fiskene derfra har så å si samme vann verdier.
så du/dere mener dette skal gå fint?
Ser ingen grunn til at det ikke skulle gå, nei.. Bare husk nok gjemmesteder til de blir husvarme. Jeg er veldig glad i mine. De svømmer så aktivt rundt, også på dagtid
Anitarus
Ser ingen grunn til at det ikke skulle gå, nei.. Bare husk nok gjemmesteder til de blir husvarme. Jeg er veldig glad i mine. De svømmer så aktivt rundt, også på dagtid :)

hei, endte på 3stk ancistrus 'oppdrettsvarient'.
1 ung hue
1 stor hanne
og 1 stor albino longfin hue
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap