Malle

hei åsen kan eg få god kondisjon på malla mi ho får jo bare flak ford har ikke rå til noe annet nå er student men vill jo att ho skal få mange egg ho legg sånd ca 50 egg og vill jo ho skal få mere en det=) temp er på 28 men har tatt ut hulen villho skal bli større i magen=) lenge siden ho hade kull sisst
En malle skal ikke leve bare på flakfor. Den trenger riktig kost for å holde seg sund og frisk.
Og om du ikke har råd til å kjøpe ordentlig malle for, hvordan skal du da klare å kjøpe for til ynglene om du skulle få det?

Får ta ett par mindre halvlitere i helga så har du mat til mallene dine også
Og om du ikke har råd til å kjøpe ordentlig malle for, hvordan skal du da klare å kjøpe for til ynglene om du skulle få det?

Godt spørsmål. Jeg ble også nysgjerrig på hvilken malle det er snakk om. Det finnes jo et par tusen forskjellige arter, med vidt forskjellige behov når det gjelder mat.
Ancistrus
ancistrus er det di er i lek nå hunnen har vært inne i hulen eller så legger ho seg på taket og lusker litt og hopper inn hos hann han driver og stenger ho inne men så hopper hu ut igjen og magen er ganske så stor. men hvor ofte eller ho egg. hvor lang tid tar det før ho får nye min tar ca. 1 eller 2 måneder er det noe såndt at EG kan få ho enda feitere? med mat osv har jo som sakt bare flak bytta vann i dag og men Hvar fordi vannet Hvar ikke klart pH ligger vel på 7 kan EG tenke meg=)

og mønstra hos er en sånd bred strek på halen hvit og halle rota er og hvit
og alltid etter ho har lagt egg så er ho helt hvit mange dager så etter vært får ho vanlig farge=) og han flyr etter ho etter av og til men hvorfor flyr han etter ho når ho har lagt egg og han fått unger eller når ungen er utav hula? ho er jo ikke klar en gang han må jo vente minst en Måned så kan dere si litt åsen Syklus den har?
Sajica ciklide
hei åsen kan eg få god kondisjon på malla mi...

Dette har du spurt om tidligere og fått svar på. Les her
Egg
hei hoa la eggi natt også så eg att 9 egg ligger på bunne av mallehula men han går ned og opp vill di på bunnen av Mallehule og bli Yngel?
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap