Mallekar med innebygde huler i bakgrunn og terrasse (artikkel)

Mallekar med innebygde huler i bakgrunn og terrasse. Jeg har i lengre tid gått og syslet med denne tanken. Det har imidlertid tatt tid, både med overtaling til å sette opp flere kar, samt finne plass.

[URL=/text.cfm?id=2013]>> Les hele artikkelen her[/URL]
Det var bare en ting å si om det.
DRIT SPREKT!
Mallene kommer sikkert til å stortrives der.
Hei! Må si jeg er veldig inspirert av denne og drømmer om å lage noe liknende selv. Det dukker da opp noen spørsmål: Om jeg lager en bakgrunn og terasse, kan jeg da bruke isopor til terassen og likevel greie å få god sirkulasjon, da jeg ønsker å bruke fin sand i karet? Tenker på å lage flere hull til "inntak" av vannet i den nederste delen og også i den øvre, og det samme til "utblås" i andre enden. Vil den største utfordringen være å få sirkulasjon mellom eventuelle huler og kan dette løses ved å ha små rister igjennom den nederste del av bakgrunnen mellom hulene? Synes disse hulene er en flott måte å utnytte plassen under terassen på selv om hovedfokus hos meg vil være å få "bygd opp" innredningen slik at ikke alt er på en flate.
Jeg har i utgangspunktet tenkt å bruke varmekabler i dette karet. Trenger jeg å ta hensyn til isoporbakgrunn og slikt eller kan jeg legge kablene i hele karet? Vil tro at kablene bare er positivt for å få bedre sirkulasjon. Håper på tips ang. dette.
flott artikkel.
Hvordan går det med akvariet nå?
Fikk lyst å lage noe lignende.

Espen
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap