Bokomtale: malawi cichlids in their natural habitat. 4th edition (artikkel)

Et av de store praktverkene innen akvarielitteratur er nå å få tak i her til lands. Ad Konings, kjent ciklideakvarist, undervannsfotograf, foredragsholder og skribent er ute med den 4. utgaven av Malawi Cichlids in their natural habitat.

[URL=/text.cfm?id=2130]>> Les hele artikkelen her[/URL]
Den nye malawiboka til ad konings
Skaffer den nye Malawiboka direkte. Tar 1 til 2 uker. Har 5 bøker for tida på lager. Ei god bok med masse bilder. Reiser til Malawi 16. mars og er vekke til tordag 03.04.08. Skal dykke en del og se på muligheter for oppdrett av Chambo (Oreohromisarter) langs sjøen. Har sneglehus fra Malawisjøen for salg og jobber for å få til direkteimport av malawisiklider til Stavanger.
Det er noen som får en fin påsketur i år altså

Er bildet av deg tatt tidlig på morran, eller?

Du ser litt trøtt ut der Alf Ole

Dykkebilde !
Hei Bjarne !
Du vet, etter å ha dykka i nesten to timer ved Zimbawe rock, så blir en litt pløsete i fjeset. Og jeg minnes de flotte O. lithobates på 42 meters dyp. De råeste hsnner jeg har sett. De er flottest ved dypt vatn. Litt upraktisk i vår hobby med så høye akvarier, hehe... men jeg skal se om jeg har noe finere, hmmm, la meg se !!
Det var jo et litt penere bilde av deg! Regner med du får fotografert littegrann også i Malawi slik at vi kan få et lite bildebrev eller lignende her etterhvert. Det hadde vært artig.

Malawitur
hehe!
Skal ta bilder og filme litt, ja. Blir vel ei råd med en Malawikveld på vårparten. Og så skal jeg ta med masse sneglehus, de har blitt populære !
Alf Ole.
Tilfeldig bekjentskap
© Mattias Allroth
Reklame for plussmedlemskap