L-134 peckoltia sp. (artikkel)

Det er vel egentlig ganske ofte man hører om at enten den eller den L-mallen er den peneste. Med så mange flotte å velge blant er det ikke enkelt. Men jeg tror vi alle kan være enige om at Peckoltia sp. L-134 er en av de flotteste.

[URL=/text.cfm?id=2272]>> Les hele artikkelen her[/URL]
Enig-og av den har jeg nå 9 dagers gamle yngler.
Denne artikkelen må flere malle-interesserte lese Den er ganske ny, så kanskje ikke så mange her som har sett den enda.

Enda en flott artikkel av mallespesialisten vår Erlend
"Annet proteinrik kost er også greit å bruke, jeg har god erfaring med Tetra plecomin."
Mener du ikke her Tabimin, Erlend?
Takk for det MonaO

Donald
"Annet proteinrik kost er også greit å bruke, jeg har god erfaring med Tetra plecomin." Mener du ikke her Tabimin, Erlend?


Se der ja, det er helt riktik Terje. Fint at du var oppmerksom.

E
En virkelig flott artikkel Erlend, interresant da jeg selv har noen L134
Jeg vil også takke for en flott og informativ artikkel om en av mine favorittmaller. Artig å se yngelens utvikling i bilder

Flott
Det var en kjempebra artikkel Erlend! Nå blir det L-134 på meg snart.
Erlend D Bertelsen
Takk for det MonaO [QUOTE=Donald]"Annet proteinrik kost er også greit å bruke, jeg har god erfaring med Tetra plecomin." Mener du ikke her Tabimin, Erlend?


Se der ja, det er helt riktik Terje. Fint at du var oppmerksom.

E

Har gjort endringen i artikkelen
I farten glemte eg å tilkjennegi min mening om artikkelen:
Nok engang en glimrende malleartikkel, Erlend!

Eg har fremdeles hodeverk av slektsproblematikken, men det får eg bare leve med
En meget bra artikel.
Og har vel selv omtrent samme erfaringer som Erlend at disse ikke er spesielt lett og drette.
Erlend!
Jeg har en 85 liter som skal bli artskar til L-134 Karet er innredet med røtter og skal få 5 skiferhuler. Hvor mange L-134 kan jeg ha oppi der da? Kunne godt tenkt meg å ha 5 stk, dvs 2+3. Vil dette gå?
Som flere skriver her, en glimrende artikkel. Har noen sprm i forbindelse med L134;

Priser på ungdyr/kjønnsmodne individer?
Hvor stor er de når de er kjønnsmodne?
Er de "lett" tilgjengelig å få kjøpt i butikk/pr oppdrett?
Loffa

Jeg kjøpte mine 10 for 200/stk, da var de ca 3-5cm lange.
Kjøpte de privat i Østfold.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap