Bildtråd - scalare

Hei, har ikke Scalare selv men synes det er en så fin fisk!
Og enhver fisk som er så fin fortjener en egen bildtråd, så her kan dere legge inn bilder av deres Scalarer Både Altum, Vanlig og Dverg
Vi kan jo starte litt i det små, så her kommer det et bilde av en av mine 5 VF Pterophyllum Leopoldi.

Jon
Har nettopp fått meg en ny Scalare som jeg vil dele et bilde av.
NorthHawk
Har nettopp fått meg en ny Scalare som jeg vil dele et bilde av. ;-)


OI! den var fin! har aldri sett dne fargen før er det blå på finnene?
Takk takk.
Jepp den er blå på finnene, har svakt sølv som på en måte "skinner" igjennom den svarte hovedfargen og blodrøde øyne, jeg har aldri sett slike før selv så jeg bare måtte ha den.
Var egentlig ikke scalarer jeg var ute etter men da jeg så denne jeg falt pladask.
Skal se om jeg ikke får tatt et bilde av hele gjengen min litt senere..
Fra den korte perioden jeg hadde fire P. Leopoldi. Det ble for trangt å ha dem i 112 literen, så jeg beholdt dem ikke.

[External Image]
gleder meg til større kar så jeg kan ha noen Scalarer

Mvh: PK
Inaktiv bruker
Bilde 1: Scalarefar, sjefen i akvariet
Bilde 2: Med fruen
Bilde 3: Scalarefar som passer godt på eggene

Vet man ikke skal gjøre forskjell på sine barn, men må nok innrømme at scalarefar er favoritten av alle fiskene jeg har :P
Her er noen jeg hadde for en god stund siden. Tror dette er de fineste fisk jeg noen gang har hatt.

1. Mor med barn

2. Barna litt større

3. Et av barna rett før salg.
Her er en av mine. Hvis jeg ikke tar helt feil kommer den fra Rio orinoco og kan bli ganske stor, selv om den ikke er store karen i dag.
Kom med flere bilder!
Hmmm, ser at denne tråden er flere år gammel, men hva er vitsen med å lage ny tråd. kom med flere bilder av scalarer folkens og event skriv litt om dem. Er så fine fisker! jeg har ingen scalarer selv, men planlegger å få noen så snart jeg får inn et større akvarie.
Her er det noen bilder av mine scalarer.
Alle 3 er jenter
Har noen sett den goe gamle filmen "Fish called Wana"? Det er en fin scalare jeg kunne tenkt med et par av i den ene tanken Har ikke sett liknende i handel har.
casa-blanca
Her er det noen bilder av mine scalarer. Alle 3 er jenter :)


Dem var fine! men hvordan vet du at alle 3 er jenter? jeg vet at hannene blir større enn hunnene. Jeg har hørt at på gamle, store scalarer kan du se forskjell på panna fra kjønn til kjønn. Jeg har ikke funnet ut noe annet med tanke på kjønnsforskjeller mellom hann og hunn. Man ser det jo selvfølgelig ved opdrett ofte da, skjønnsforskjellene. kom med flere bilder folkens XD det må vell være flere scalarer der ute.
Ser nå at jeg har skrevet litt feil, mente selvfølgelig " A fish called Wanda".hehe...
Inaktiv bruker
Scalarene mine
Bilder fra jeg hadde oppdrett på Scalarer tidligere i år. Bildekvaliteten er litt så som så men..
Tilfeldig bekjentskap
© Frank Bolstad
Reklame for plussmedlemskap