Tetra art i en 72 liter?

Jeg har en 72 liter med 3 guppyer og 2 VF palettciklider...syns det er litt tomt der, så jeg lurte på om dere kunne komme med noen forslag til tetra-arter jeg kunne ha samme de?

Takk på forhånd..
hva med en stim med kongotetra?
Malawiboy
hva med en stim med kongotetra?

Han har en 72-liter, så dette er vel fisk som blir litt vel store....?
Syns forsåvidt at kardinaltetra var et godt forslag - de er små nok til karet, men store nok til at de ikke blir fôr for palettene. De er pene og fargerike og syns godt i akvariet.
Enig med Malldrian

Har selv en "stim" med kongotetra i min 375L, og selv her, kunne dem hatt mere plass å krangle på For hos meg er dette en kranglefisk, ikke en stimfisk (kan skyldes at dem leker her eneste dag i dette karet)

Ellers vil jeg si at kileflekkrasbora (ikke en tetra, men likevel), er en av de vakreste stimfiskene jeg noensinne har hatt. Passer bra til karet ditt, både med tanke på vannverdier og størrelse
Hva med Rosentetra? I riktig miljø får de en fantastisk farge. Det er en fisk det er lett å gå forbi i akvariebutikken, der de står bleke og uanseelige. Men bare vent til de kommer hjem!

Jeg er kjempeglad i mine, og utvidet nettopp stimen min fra 14 til 28

Du kunne jo ha en gruppe på 6 stk i en 72 liter? De blir ikke store, kun 4.5 cm.
hm... ja rosentetra hørtes spennende ut trur jeg tar sjansen på de jeg Takk for alle svar!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap