Kan jeg ha Sitrontetra sammen med disse fiskene? :)

Kan jeg ha 10 Sitrontetra sammen med disse fiskene i en 100 liter?

10 Neontetra (Paracheirodon innesi)
5 Metallpansermalle (Corydoras aeneus)
2 Flekket pansermalle (Corydoras paleatus)
1 Sterbais pansermalle (Corydoras sterbai)
6 Guppy (Poecilia reticulata)
3 Endlers levendeføder (Poecilia wingei)
8 Molly, Black Molly (Poecilia sphenops)
1 Ancistrus (Ancistrus sp. ´oppdrettvariant´)
1 Kinesisk værål/ Værål (Misgurnus anguillicaudatus)
1 Kinesisk algespiser (Gyrinocheilus aymonieri)

Takker for svar
Syntes du begynner å få det vel trangt om plassen i karet til å sette inn ennå en stim
Jeg ville med andre ord ikke gjort det
Men jeg har såå lyst på Sitrontetra

Er det plass til 10 Sitrontetra i 375 literen min da?
Frank Angell
Syntes du begynner å få det vel trangt om plassen i karet til å sette inn ennå en stim :)

Men syns du jeg kan ha litt flere Corydoras sterbai og noen Corydoras paleatus?
Syns jeg har litt lite av de :P
Inaktiv bruker
Følg rådet til Frank A.

Det begynner på bli lit fult oppi der
kh92no
Følg rådet til Frank A. Det begynner på bli lit fult oppi der :)

Det er jo enda litt plass på bunnen
hvorfor spørr du når du ikke hører på svaret du får...-.? Jeg og har lyst på masse flere fisker, men da må jeg rigge opp flere karr og det orker jeg ikke(så det hjelper ikke hva man har lyst på, vis man ikke har plass).
Og 100 L din er smekk full-itillegg så er det jo et ganske lite karr, med filter som sikkert er dimensjonert utifra størrelsen på karret, så jeg tviler syterkt på om den "greier"en stim til.
Så kjøp større karr, eller kjøpe både stor og små så man har litt utvalg, greit å ha flere karr stående, de blir garantert brukt etterhvert.
Med 8 C-maller, en ansictrus, en værål og en kinesisk algespiser syntes jeg ikke at du har særlig med ledig bunnareale

Syntes også 375litern er ganske så tettpakket Du trenger å få satt i gang storkaret
Inaktiv bruker
Tetraene mine er som regel på bunnen og spisser allt som detter ned, de går i samme stim og, jeg bør vel få noen i 60literen og.
Kan jeg ha 10 Sitrontetra i Galaxyrasbora-akvariet? :P
Nei du kan ikke det(det er ihvertfall min mening).
Hvorfor masse slik, du har fått svar tidligere i tråden, mener jeg da. Kjøp deg større karr-eneste utveien.
Jeg har jo ikke fått svar på om jeg kan ha Sitrontetra i noen av de andre akvariene mine, for det har jeg jo ikke spurt om.

Mener du at jeg skal kjøpe meg flere akvarier?:O

Unnskyld at jeg maser, men jeg lurer jo bare på om jeg kan ha Sitrontetra i noen av akvariene mine.
Du har to kar som kan huse sitrontetra, etter min mening. Begge mangler i alle fall en vesentlig ting, nemlig vann
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap