Hva er det med tetraen min?

Hmm.... skal den være sånn eller?
har aldri sett sånn før, så jeg spør dere, kanskje noen her som veit...

Den ser jo ut som en kjempegravid guppy jo....

er den syk?...
har den egg på gang?.... i så fall, hva bør jeg gjøre?
bør jeg ta den over i et eget kar?....


noen som har sett sånn før?

ingen av de andre tetraene er sånn....

Ser kjempemett ut, har den vært slik lenge?
Hmmm..
Nickname
Ser kjempemett ut, har den vært slik lenge?


Den har vært sånn de 2 siste dagene..... :0S


ingen av de andre tetraene som er sånn da....
jeg har også en neontetra med slik stor mage! Den har vært slik i en uke nå. Skal se om jeg får tatt et bilde av den. Aner ikke om det er sykdom eller hva Får bare håpe noen kommer med en god diagnose her
Mest sansynlig sykdom eller parasitter. Jeg vile ha tatt den ut av karet for å unngå smitte.
Hei aggi...eller andre....
Aggi
Mest sansynlig sykdom eller parasitter. Jeg vile ha tatt den ut av karet for å unngå smitte.



Tror du det altså?....
har du hatt sånn selv du også eller?....

noen man kan gjøre med det da?

:0(
To av mine tetraer har vært slik, men nå er de normale igjen. Tror de har lagt egg som har blitt spist opp før jeg har fått øye på dem. Ikke noe galt med dem nå, de svømmer rundt og spiser som normalt. JEG ville ikke tatt de ut...
Er det ikke slik at tetraer fort mister fargen eller blir "blass" i stripene sine hvis de er syke?
Hei... hva tror dere???
Tobmag
To av mine tetraer har vært slik, men nå er de normale igjen. Tror de har lagt egg som har blitt spist opp før jeg har fått øye på dem. Ikke noe galt med dem nå, de svømmer rundt og spiser som normalt. JEG ville ikke tatt de ut... Er det ikke slik at tetraer fort mister fargen eller blir "blass" i stripene sine hvis de er syke?


ja min å er normal i dag...hmmm

har vært helt sprengt et par-tre dager.....
men neste gang....om jeg ser det..
gjør det no å putte den i et annet kar?....kanskje det blir yngel om det var egg?...

hva tror dere?
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap