Hjelp til å finne akvarium; tetra aqua art

Hei!

Jeg har funnet et akvarium jeg liker godt;

http://www.tetra.de/tetra/go/7B51C4CAFB8D37703E479AEF423C8ACC/?seite=7&group_id=777&group_2_id=14&lang_id=2

men jeg klarer ikke å finne det hos noen norske forhandlere, og dermed finner jeg heller ingen pris; eller sågar får bestilt det.

Er det noen som veit hvor jeg kan finne dette akvariet her i Norge?

Hjelp...
Beklager, men det gikk akkurat opp for meg at det er et eget underforum som dette emnet passer bedre under.

Så dersom en oppmerksom moderator sletter dette er det fint. Jeg legger emnet inn igjen under riktig underforum.

Har du prøvd å høre i din lokale zoo butikk om de kan bestille det for deg, ellers kunne du ha bestilt det fra den siden du fant det på. 60L låg på 56 euro er ikke sikker på hva kursen er på, men så kommer vel frakt i tillegg.
Hei, takk for svar!

Jeg må være blind tror jeg, for jeg så ikke den prisen noe sted. Uansett, hvis det virkelig kun er 56 euro, så er ikke det rare prisen (+frakt da; men det kan jo ikke være allverden).

Jeg skal ringe dyrebutikken i morgen og høre med dem om de har mulighet til å skaffe dette produktet. Blir spennede å se!

Dersom noen har erfaring med dette produktet fra før av, tar jeg selvsagt i mot erfaringer med takk.

Hei!

Ja det må vel være det samme karet skulle en tro. Da var det nok bare mine dataevner som sviktet, for det tok ikke dere lange tida å finne ut litt om dette karet....

Takk for hjelpen begge to; da har jeg noen priser å sammenlikne med når jeg hører på dyrebutikken.

Mener også å ha sett dette karet på Akvariemagasinet i Oslo.
Tilfeldig bekjentskap
© Jenny Antonsen
Reklame for plussmedlemskap