Kardinaltetraen ser ikke bra ut

Jeg har 8 kardinaltetraer i 110L karet mitt, og den ene av dem ser veldig dårlig ut. Den har vært sånn siden i går kveld tror jeg.

Den puster og puster og puster, åpner munnen og pes pes pes hele tiden ser det ut som, den er veldig tynn og ser skrøplig ut.
Når den beveger seg slynger den seg sånn rart, så tenkte det kanskje er noe galt med innvollene?

Har hatt problemer med sopp i flere måneder nå, men ingen av de andre fiskene har hatt dette problemet.
Ph er på 7.2.
Glemte å legge til at i går så jeg 3 ullne dotter på den ene siden av fisken..
Det kan nok være sopp, men har det noe med den dårlige formen å gjøre? Den er ikke død enda.
Det er nok sopp, og sykdommen gjør at fisken oppfører seg annereledes så det er ingenting annet å gjøre enn å begynne å medisinere.
Kjør Esha 2000, hvis ikke den er bra etter fire dager, fortsett noen dager til, hvis ingen forbedringer, prøv Esha Exit.
Noen som vet om en billig side man kan kjøpe dette fra? Får ikke lønn før om en uke og er litt knapt med penger
Tomat-Maria
Noen som vet om en billig side man kan kjøpe dette fra? Får ikke lønn før om en uke og er litt knapt med penger :)


Aquamanias er de billigste på nett etter hva jeg vet.
Eller Webzoo.no, de har ihvertfall på lager.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap