Vinkeltetra som jager hverandre?

Har et kar på 54 liter.Kjøpte 5 stk vinkeltetra i dag. Slapp dem ut i akvariet etter tilvenning i 30 min. Dem var rolig i flere timer, og bare gikk rolig sammen. Nå er d et par av dem som jager de andre! Ser ut som to hanner. Ser ut som d er 3 hanner og 2 hunner i flokken! Spessielt den ene hannen svømmer i voldsom fart etter de andre. En av gangen. Har 3 guppy også oppi fra før. De bryr seg ikke, og er ikke synlig stressa. Spørsmålet er; Hvorfor d plutselig ble litt kaos blant vikeltetrane? Håper på svar!
Jaging av vinkel tetra
heisan har sett det samme hos mine kobbertetra, man da viste det seg at det var en hunn og en hanfisk som virkelig hadde fått lysten på å legge egg,., hannen jaga Hunnen lenge, mens den slapp ørsmå egg. stakkars hunfisken var skikklig sliten etterpå,. men det ble med det ikke noe kobberbebiser , da Aenusene mine ordna opp resten,. sukk
Takk for svar! Satser på at d gir seg etterhvert da! De må vel bare ordne d selv? Eller? Har prøvd å fore dem nå men de bare spytter ut maten! (Tetramin) Bør jeg ha no spesielt til dem! Har lest litt om dem,og d står at de skal spise d også! Er de ikke kommet seg til ro for å spise enda tro?
Ting tar litt tid
bare ikke stress dem med foring,. de bare trenger litt tid til tilvenning og sånnt,. frynsete nerver vett du,. hehe
Hehe, har vel d! Vil bare at dem skal trives! Hehe ) Takk for svar , d hjalp litt på nervene! )
Tilfeldig bekjentskap
© K. S. Cummings
Reklame for plussmedlemskap