Priser på kardinaltetra og/eller rødmunntetra

Hva ligger disse fiskene på i pris rundt omkring i landet? Jeg vet at i Strømstad selges Kardinaltetra for SEK 25 men er usikker på om dette er et godt kjøp
Noen som vet?
Pris
Eg kjøpte mine kardinaltetraer for 29 NOK per fisk, men fikk 4 ekstra av butikkmannen gratis
25 er ganske standard pris på disse tror jeg, i allefall i kjedebutikkene...
I Strømstad selger de visstnok 999 av 1000 fisk til nordmenn
Så de har nok også priset de så det er tilpasset det norske markedet. Vi får ta med oss kursen så får vi de til kr 22 !!!
Dahls dyrerike i Moss anbefales :o)
Kjøpte 10 stk rødmunntetra for 15 kr stk.
Heidi Jensen
Dahls dyrerike i Moss anbefales :o) Kjøpte 10 stk rødmunntetra for 15 kr stk.


Okey, det er interessant. Er det lenge siden? Og har de egen hjemmeside? 30 min.unna-kanskje tar jeg en tur imorgen
elwaro
[QUOTE=Heidi Jensen]Dahls dyrerike i Moss anbefales :o) Kjøpte 10 stk rødmunntetra for 15 kr stk.


Okey, det er interessant. Er det lenge siden? Og har de egen hjemmeside? 30 min.unna-kanskje tar jeg en tur imorgen

Skal du ha fisk i morgen, er det jo bare ett sted å være - nemlig storauksjon i Oslo! Garantert laveste prisene på østlandet!
Joakim
[QUOTE=elwaro][QUOTE=Heidi Jensen]Dahls dyrerike i Moss anbefales :o) Kjøpte 10 stk rødmunntetra for 15 kr stk.


Okey, det er interessant. Er det lenge siden? Og har de egen hjemmeside? 30 min.unna-kanskje tar jeg en tur imorgen

Skal du ha fisk i morgen, er det jo bare ett sted å være - nemlig storauksjon i Oslo! Garantert laveste prisene på østlandet!

Laveste priser? Hva mener du med det?
Jeg må gjennom 4xbomringer + 25 mil å kjøre. Det blir billig,det
elwaro
Laveste priser? Hva mener du med det? Jeg må gjennom 4xbomringer + 25 mil å kjøre. Det blir billig,det :)


Hehe, da må du bare kjøpe mer da veit du så blir kostnaden pr. fisk lavere. Dessuten - opplevelsen!
elwaro
[QUOTE=Heidi Jensen]Dahls dyrerike i Moss anbefales :o) Kjøpte 10 stk rødmunntetra for 15 kr stk.


Okey, det er interessant. Er det lenge siden? Og har de egen hjemmeside? 30 min.unna-kanskje tar jeg en tur imorgen


Dette var i sommer. De har egen nettside. Men hva de har inne i butikken har de gitt opp å oppdatere. Det ble litt mye jobb.
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap