- Hjem
- Forum
- Regnbuefisk
- Werners Regnbuefisk
Werners Regnbuefisk
Postet 09.01.07 kl 19:57
Endret: 06.09.07 kl 11:40
Postet 06.09.07 kl 00:28
Postet 06.09.07 kl 02:51
Postet 06.09.07 kl 11:34
Inaktiv bruker
Jeg har noen slike. De er utrolig fine fisk. Hadde fisker gått på skole hadde den være en mønsterelev.
Postet 13.11.07 kl 11:29
Den har jeg faktisk sett i butikk, og den var så pen at jeg måtte stoppe opp for å se nærmere på den. Jeg visste ikke at den tilhørte regnbuefiskene, den var ikke mye lik det jeg forbinder med regnbuefisk Den var en utrolig nydelig liten sak i allefall, til tross for at det var i butikk-akvarium.
Etter å ha lest litt om den i Fiskebasen, synes jeg i grunnen den ser ut til å kunne være en god kanditat i noen av mine Corydoras-kar
Etter å ha lest litt om den i Fiskebasen, synes jeg i grunnen den ser ut til å kunne være en god kanditat i noen av mine Corydoras-kar
Postet 13.11.07 kl 11:51
Postet 13.11.07 kl 15:12
Jeg har hatt en liten stim av disse en stund. De spiser veldig smått fór, og blir lett utkonkurrert i matfatet. Jeg har hatt mine sammen med andre fisk som er litt vel mye frempå i matfatet, og da jeg studerte dem ovenfra her forleden, så oppdaget jeg at de er smale som knivblad. :S De har nå fått komme i et roligere kar, der de slipper å konkurrere om maten.
Jeg kunne godt tenke meg flere, for de er fantastisk flotte. Har forresten funnet ut at hunner av denne fisken ikke er så lette å få tak i.
Jeg kunne godt tenke meg flere, for de er fantastisk flotte. Har forresten funnet ut at hunner av denne fisken ikke er så lette å få tak i.
Postet 17.10.08 kl 19:28