Praktbotia

Jeg lurer på om det er noen som har peiling på praktbotia?Jeg lurer på om de trenger en del gjemmesteder i akvariet for å trives?
ja, ville hatt et par gjemmesteder til de, som de kan ligge og slappe av og sove litt. Jeg har en rot som er flittig brukt av de.
Min har tatt bolig i en halv kokosnøtt som egentlig var ment for palettene
Jeg har en sten som de gjemmer seg under.....men den er besatt av en kinesisk algespiser og den er ikke så glad i at de er derDet er blitt en del knuffing der etterhvert
Botia elskar masse gøymestader, og den vil verte tryggare og meir aktiv til fleire gøymestader den har tilgjengeleg. Omlag som med eit fuglebrett: Om det står midt i tunet vil du aldri få i nærleiken så mange fuglar på besøk som om du har det i nærleiken av eit tre eller eit skogholt. Har med tryggleik å gjera.

Den treng likevel ikkje valdsame plassen. Hjå meg hadde dei tre eg hadde berre eit likte hol i ei rot, og der pressa dei seg saman alle tre som om det var livet om å gjera. Dei brukte nesten 10 min på å kome seg ut att, så trongt var det! Hadde mange andre gøymestader, men dette var absolutt favorittstaden. Har vel noko med at der var lite rom rundt som potensiele fiendar kunne nytte seg av...
Nå har jeg laget flere gjemmesteder til dem.....men de klemmer seg isammen på det gamle gjemmestedet sitt endaDe får finne ut av det selv
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap