Pakistanbotia

Aldro hørt om denne arten, men har lest at den spiser snegler. Men spiser den yngel, eller annen fisk??
Inaktiv bruker
Har fire voksne typer av denne, nydelig fisk, de spiser ikke gyppy yngelen min men jeg har tett beplantet akvarie og masse plass til å gjemme seg. Den er heller ikke så kjapp i vendingen som en gyppy men egg på bunnen og små yngel i bunskiktet vil den sikkert få tak i.
vil det også si at jeg ikke kan ha reker i samme kar?

eller store snegler(har hørt at de mobber de)?
Jeg har 2 pak.botiaer, og de har begynt å oppføre seg merkelig idag.
Jeg har ei tønne i akvariet, og det ser ut til at de bytter på å være inne i den.
I begynnelsen trodde jeg at den ene var rett og slett forsvunnet(død), men kunne ikke finne den.
Men så begynte jeg å studere den jeg så, og oppdaget at det ikke var den samme som dukket opp hver gang.
Jeg er nesten 100% sikker på at jeg har et par.
Forskjellen mellom hunn og hann er at hannens neseparti er rundere enn hua(hua`s neseparti er flatere og litt lengere).
Er det noen som vet om de legger egg?
Jeg har selv 2 pakistanbotia og de tar små snegler men ikke store. De kan prøve seg på de store men har ikke klart å knekke noen hos meg enda. Jeg vet ikke om det er et par jeg har men noen ganger svømmer de helt nære hverandre som i en spiral rundt og rundt. Jeg har aldri sett mine mobbe andre fisker. De er skikkelige morsomme å se på syns jeg. Den kan plutselig bare legge seg ned på siden for å late som den er død. Jeg trodde den døde første gang den gjorde det for den mista fargen også men den lå bare og hvilte.
Tilfeldig bekjentskap
© Mattias Allroth
Reklame for plussmedlemskap