Botia og guppy?

Jeg savnet plutselig den ene guppyhannen min, og alt som er igjen er deler av halen. Kan det være botiaen min som spiste den? Det er en rødfinnet botia, innkjøp før guppyene... Jeg vil ikke ha en fisk som spiser andre fullvoksne, vakre fisker...

Hva gjør jeg??
Inaktiv bruker
Denne Chromobotia macracanthus?

Du burde velge guppy eller botia, de skal ha forskjellig vannkvalitet + at botia skal ha 250 Liter+++

Bør holdes i grupper/stimer på minimum 5-6 stk, ellers kan de bli for aggressive.
Den er en god svømmer som har et høyt aktivitetsnivå. Kan lett stresse rolige fisk som f.eks. skalarer. Pga fiskens høye aktivitetsnivå bør den ha en god vanngjennomstrømning som den kan "trimme" imot. Dette er for å simulere fiskens naturlige livsvilkår i strømmende elvevann.
Denne;

Fader, snakk om å ikke få riktig info fra butikken! Jaja, da skal den fisken tilbake!! Da blir det heller en eplesnegle på meg...
Takk for svar
Inaktiv bruker
Huff da, enda verre. :O
Ja, butikkene liker å tjene penger.
LURT! ;D Eplesnegler er Geniale, :P De skaper mer liv en man kan forestille seg.

Bare hyggelig.
Å gud!! Da får jeg heller ha ekstra med pestsnegler, for den fisken SKAL vekk! Kan ikke ha slike i akvariet mitt...
Utrolig glad for å ha et sted å rope ut spørsmål. No more Botia for me!
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap