Hei,
Jeg opplever nå plutselig at lysnivået er svært lavt selv om controlleren tilsyneatende fungerer. Det var et strømbrudd her sist natt, men controlleren husker sine innstillinger. Jeg har da i tillegg re-satt den og lagt in lys på/av på nytt, men til ingen nytte. AI mener det er power-supply, kan det rime? Controlleren har pluss og minus knapper for å justere lyset, men de gir null respons.
Jeg har 2 x 29W ledlys. Den power-supply jeg har er på 60W, men burde den ikke være mer? jeg leser at det bør være 20% mer kapasitet enn den som brukes .Fant denne på samme sted som henvist til over her:
[url=
https://ledlyskilder.no/12v-stromforsyninger/3350-78w-12v-dc-stromforsyning-til-led-strips-65a-ip44-vatrom-3800157628068.html?_gl=1*16xjhlq*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwvqjOBhAGEiwAngeQnStRzJf3XRltB-3yzVOGMelayoJpH45fCkITsz8XV8od3AMW8fM7ixoC08wQAvD_BwE]78W / 12V DC strømforsyning til LED-strips - 6.5A, IP44 våtrom[/url]
Virker å være samme (V-TAC) men med 78W istedenfor 60W, er det den jeg bør forsøke i og med at jeg har 58W ledlys?