Fotokonken mai!

Plussmedlem
Minner om at påmeldinga til Fotokonken i mai er i gang! Denne gongen er temaet PLANTAR!
Vi håpar på mange flotte bidrag!

Lukke til!!
Ja, nå er det planter som er tema denne runden. Det burde være en overkommelig oppgave da disse gjerne står i ro

Premien denne runden er den flotte boka til Kjell Fohrman, Back to Nature's Akvarieguide.

Noen tips til fotograferingen:
1. Rent vann i akvariet
2. Vask ruta
3. Mørkt i rommet akvariet står
4. Et stødig underlag til kameraet

Les mer her
Bjarne
Det burde være en overkommelig oppgave da disse gjerne står i ro :D

Måtte le litt da jeg så denne kommentaren...
Jeg har nemlig så dårlig lag med planter at jeg til og med klarer å kverke andemat (og det er ikke på grunn av vannmangel

Kjell Fohrman - er ikke han bruker her på forumet??
Rimelig dyktig på fotografering, hvis jeg ikke husker helt feil...

Hmmm.. får kanskje se om jeg klarer å finne en plante som ikke er stygg og hullete i bladene og knipse løs...
Den som intet våger, intet vinner
Plussmedlem
Malldrian
Kjell Fohrman - er ikke han bruker her på forumet?? Rimelig dyktig på fotografering, hvis jeg ikke husker helt feil...

Dyktig akvarist og dyktig fotograf ja! - Så dyktig at førre gongen vi hadde Akvarieguiden som premie i fotokonken[URL=fotokonkurranse.cfm?id=1006] så vann han[/URL]!
Oj, såpass??
Hehe, ganske paradoksalt egentlig...
Dersom det skulle skje igjen, sponser jeg gjerne en flaske god rødvin som premie, slik at han slipper å avstå helt
Å fotografere akvarieplanter må da være den ideelle aktiviteten å bedrive etter at sola har gått ned disse fine vårdagene vi har nå
Jepp - fikk tak i noen planter på DAK-møtet igår, så da har jeg til og med noen uten hullete blader
*skynder meg å finne fram kameraet før "mallene" spiser dem opp*
Plussmedlem
Berre to dagar igjen av påmeldingsfristen. Hittil er det berre 6 påmeldte! Gullsjanse til å koma gjennom nåløyet, altså!

- Ja eg veit det er fint ver, men bruk kveldane til foto!
Har dere forresten lagt merke til det fantastiske lysspillet i karet når vårsola skinner innom? Det er noe å fange på film
Hmmm... en god idé, Tone
Mitt problem er at sola skinner på karet på en tid der jeg fortsatt er rimelig bevisstløs, men vi får nå vel se hvordan man kan løse et slikt problem...
*utstyrer min kjære med kamera og spenner han ut av senga på et ukristelig tidspunkt*
(Han er registrert medlem selv, så det blir isåfall han som melder seg på, da - bare for å ha ting på det rene)
Det er bare å finne fram kameraet nå

Ikke vær redd for heller å tenke litt kreativt omkring temaet. Så lenge temaet er tydelig representert og/eller hovedmotiv så kommer det med. Planter står i ro så her bør de aller fleste kameraer kunne benyttes.

Et snaut døgn igjen før fristen går ut!
Hvor mange forslag er kommet inn til nå?
Plussmedlem
Godværet har visst tatt luven av fotokonken! 12 timar igjen til fristen går ut, og berre 9 bidrag er levert. Det er plass til 11 til!
Holger Lockertsen
Godværet har visst tatt luven av fotokonken! 12 timar igjen til fristen går ut, og berre 9 bidrag er levert. Det er plass til 11 til!

Stemmer nok det... har hatt noen bilder liggende men har ikke hatt samvittighet til å sette meg ned og jobbe med dem...
Én time igjen! 15 bidrag er kommet inn til nå
Plussmedlem
Vi er i gang - Gå og stem!
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap