Hva skal man med sandsnegler?

Når kuhlii-ålene gjør nesten samme nytten?

[External Image]

Etter at jeg byttet til sand har kuhlii-ene gravd konstant. Sandfokken står til alle kanter dagen lang.

Er tydelig at de trives bedre med sand enn grus.
Åååå, ålene er bare så søte!! Mine skal også få flytte til kar med sand snart. Holdt på å le meg ihjel av det bildet i fotokonkurransen! =) Kanskje jeg slipper de ekle sneglene?

Jeg har hestehodebotia, disse gjør det samme.
Den går i ganske lys sand så den er ikke lett å se.
Men ved fòring kan jeg sitte å titte, og plutselig kommer den rett opp fra bunnen

Dette bildet har nok mange sett allerede, men jeg synes det er så nydelig så jeg viser det fram en gang til

Og en til som liker å gjemme seg,
banjomallen Stig.
Video av kuhlii-ene
Har lagt ut video av en av mine kuhlii som graver i sanda.

Ikke så lett å se, men sanda spruter ut av gjellene.
Remi... du kunne ikke lagt ut videoen på youtube eller noe så man slipper å laste ned diverse activecontroller for å se filmen ?
Har konvertert videoen, mener det skal gå å se den nå uten å laste ned noen avspiller.

Link til video.

Si gjerne fra om det ikke går, så skal jeg forske mere
Jeg fikk ikke sett noen film likevel, jeg, det skjedde ingenting bare når jeg trykket på "Spill av". Men det gjør ingenting, jeg kikket på de andre flotte vanlige fotografiene du hadde der istedet Bildene dine blir veldig skarpe og fine i fargene, Remi. Kjempefine. Har du sendt inn noen av de Kuhli-ål bildene til fiskebasen her? Det burde du absolutt, dersom du ikke allerede har gjort det.
Takk for ros, mona o

Har nok ikke sendt inn noen bilder til fiskebasen, får prøve nå siden du mener de er så bra

Videoene vises jo så fint her på min data, er så ergelig.

Skjønner godt at folk er skeptiske til å installere alle mulige slags avspillere, er sånn jeg også.
Men nå som jeg har eget domene, vil jeg veldig gjerne samle alt der, og ikke spre litt her og litt der

skjønner deg godt, men nå fikk du jo endret avspiller så man slapp den active x controllen
filmen startet greit her ihvertfall, måtte bare buffre litt.
Okei, bra det ordnet seg

Blir nok flere filmer etter hvert, både av kuhlii og de andre fiskene mine.
Sandsnegler er en av mange varianter man kan velge i når man vil ha noe i karet som er fylt med sand..Flinke til å løfte sanden og fjærne kloaklukt..Det billigste alternativet
Tilfeldig bekjentskap
© Trond H Johansen
Reklame for plussmedlemskap