Da skjedde det igjen:) blir det plantekarr

Planen min var og kutte fra 6 til 3 kar, nå har jeg 7. En butikk i Tromsø er solgt,(Tropehagen Pyramiden) så da var det såkalt eierskifte salg. Så der sto det, et Wromak 205 liter med møbel Før pris 4398, - 70%, ja da blei det jo ikke mere en 1300 kr, så nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre med det, har egentlig ikke plass. Spør du kona som ikke er i nærheten av og ha samme lidenskapen som meg, så har vi hvertfall ikke plass,(forøvrig fant jeg det lurest å starte med malingen av huset , før hun kom fra jobb i dag) men skal nok klare å stue det inn på kontoret.

Så hva gjør jeg. Må si jeg er lysten på et plantekarr, men Monas nye eikeløvskarr tiltaler meg også. Tror det bli redmoor oppi her, skal la de ligge lenge i vann før jeg begynner oppsette av dette uansett, om det blir plantekarr eller ei.

For de som driver med planter, spør jeg, hva trenger jeg, ser bort fra lys og co2. Trenger jeg kabel(romtemp), trenger jeg leire, etc.

Gå for plantekar og alle avleggere leveres meg ))))

Skal du ha leire så skal du ikke ha varmekabel.
ler...

Du gjorde sikkert lurt i å starte malingen før hun kom hjem
Den er grei, Geir, har en plan for garasjen, når jeg blir kvitt de 100 fiskestengene, de 80 snellene, de 100 pakkene med sluk, fireline og nylon og alskens rareriteter, må nok ta meg en runde i byen for å bli kvitt dette, da kanskje et bitte lite akvarierom

Jammen i jøsses har du avleggere på fiskeutstyr også ))
Får jeg foreslå ett aldri så lite tilbygg til garasjen i stedet for å stampe alt det utstyret ??
Er jo bedre å bruke noen kroner på billig plank, til ett tilbygg på ett par kvadrat, enn å skaffe alt det utstyret på nytt igjen

Ser jo og at det var i Tromsø man skulle vært denne helga, for å gjøre kupp på denne butikken, og etterpå raide garasjen din
Geir Kristiansen
Jammen i jøsses har du avleggere på fiskeutstyr også :-)))

Du visste kanskje ikke at man kan ha avleggere på mye rart, hehe
Min kjære har det på verktøy, utstyr og tekniske duppeditter, og i det siste har vi faktisk hatt avleggere også på akvarier....
Det er utrolig hvor fort "etpar" blir til "mange".

Det sistnevnte har jeg hittil kalt for "oppdrett", men jeg finner ikke ut om det står noe om oppdrettspoeng for disse, så "avleggere" er nok en mer korrekt betegnelse.
tromsø
Var innom en annen zoo i tromsø her som hadde ett akvarie som var rundt på ene siden .. sikkert 359 liter med bord osv .. 3700 kr .. det er nesten billigere =) stikk dit og se .. var ikke gullfisken tror jeg .. men en av de fem i alle fall .. =)
ang kar med rund side.
det karet du prater om her står oppe på storgatbakken hos gullfisken.
det er et rominndeler kar. drit kult spør du mæ.
hadde ikke typen min tillta hadde æ kasta mæ på det.
hollandsk
jaaaaa. siden vi prate om planter i mangfold her. husker å ha sett et hollandsk plantekar her inne på forumet en plass. har leita som f.. noen som kan hjelpe meg å finne det igjen.
åååååååååååå!!!!!! livet med masse vann i stua er deilig!!!!
Tilfeldig bekjentskap
© Mark Sabaj Pérez, ANSP & All Catfish Species Inventory
Reklame for plussmedlemskap