fornuftige kunder
i dag var det ett par fornuftige kunder innom..
til morran i dag kom det en meget trivelig kunde innom butikken som sa ha hadde 3stk 15-17cm store jack dempsey i ett 160L som hadde lagt egg opp til flere ganger så spurte han om det var for liten plass, så sa jeg de trives tydeligvis siden de legger egg men det er nok i minste laget for noen så store fisk... så sa han: vet du om noen som har ett større kar som vil ha de gratis a? ja jeg vet faktisk om en og det er meg, har ett 375L som de kan gå i med 3 andre jack dempsey'r.. 2timer seinere kom han med de til meg
nr 2 fornuftige kunden var en som hadde en gullsøm på 15cm i ett 114L kar og ville gi den bort.. kan ta den i mot jeg sa jeg
meget fornufte kunder i forhold til en jeg hadde i går.. skulle kjøpe 5 søvhaier til og ha i 35litern
til morran i dag kom det en meget trivelig kunde innom butikken som sa ha hadde 3stk 15-17cm store jack dempsey i ett 160L som hadde lagt egg opp til flere ganger så spurte han om det var for liten plass, så sa jeg de trives tydeligvis siden de legger egg men det er nok i minste laget for noen så store fisk... så sa han: vet du om noen som har ett større kar som vil ha de gratis a? ja jeg vet faktisk om en og det er meg, har ett 375L som de kan gå i med 3 andre jack dempsey'r.. 2timer seinere kom han med de til meg
nr 2 fornuftige kunden var en som hadde en gullsøm på 15cm i ett 114L kar og ville gi den bort.. kan ta den i mot jeg sa jeg
meget fornufte kunder i forhold til en jeg hadde i går.. skulle kjøpe 5 søvhaier til og ha i 35litern
Postet 26.08.06 kl 17:47
Postet 26.08.06 kl 18:29
Postet 26.08.06 kl 19:07
Postet 26.08.06 kl 19:24
Jammen var du heldig Eika, men :)
Snakk om fiskelykke =))
Kjempebra at fiskene fikk et større kar å boltre seg i, bortsett fra Sølvhaiene da !!
En kunde hadde aldri fått lovt av meg å ha 5 Sølvhaier i en 35 liter.
Jeg håper vedkommende fikk med seg fisker som egner seg bedre til et så lite kar !!
Maren =))
Kjempebra at fiskene fikk et større kar å boltre seg i, bortsett fra Sølvhaiene da !!
En kunde hadde aldri fått lovt av meg å ha 5 Sølvhaier i en 35 liter.
Jeg håper vedkommende fikk med seg fisker som egner seg bedre til et så lite kar !!
Maren =))
Postet 26.08.06 kl 21:10
akvafreakSnakk om fiskelykke =)) Kjempebra at fiskene fikk et større kar å boltre seg i, bortsett fra Sølvhaiene da !! En kunde hadde aldri fått lovt av meg å ha 5 Sølvhaier i en 35 liter. Jeg håper vedkommende fikk med seg fisker som egner seg bedre til et så lite kar !! Maren =))
jeg kan desverre ikke nekte kunder og kjøpe fisk hvis jeg vil beholde jobben så kunden fikk nok vilja si
Postet 26.08.06 kl 21:58
Postet 26.08.06 kl 23:36
Postet 27.08.06 kl 00:16
Endret: 27.08.06 kl 00:25
Postet 27.08.06 kl 00:51
Postet 27.08.06 kl 01:02
Eika[QUOTE=akvafreak]Snakk om fiskelykke =)) Kjempebra at fiskene fikk et større kar å boltre seg i, bortsett fra Sølvhaiene da !! En kunde hadde aldri fått lovt av meg å ha 5 Sølvhaier i en 35 liter. Jeg håper vedkommende fikk med seg fisker som egner seg bedre til et så lite kar !! Maren =))
jeg kan desverre ikke nekte kunder og kjøpe fisk hvis jeg vil beholde jobben så kunden fikk nok vilja si
Huiff da, Eika
Jaja, jeg håper de etterhvert får et større kar til de 5 Sølvhaiene
Maren =))
Postet 29.08.06 kl 11:28
Postet 29.08.06 kl 11:45
Hun er en hjerteknuser !!
mundaEn total avsporing, men..... Maren: Den katta i avataren din, den er utrolig søt!! En ordentlig liten hjerteknuser! :D !
Kattungen i avataren min hette før "Kattja Katt", og hun var en av mine 4 kattunger Men hun flyttet til Bremnes for 4 dager siden, og hjerteknuseren har nå fått nytt navn, "Taran".
Det er faktisk Eddiedahl her på forumet som er hennes nye eier nå.
Jeg savner den lille hjerteknuseren fortsatt !!
PS ! Moderatorene får unnskylde denne lille avsporingen :P
Maren =))
Postet 29.08.06 kl 12:00
Endret: 29.08.06 kl 12:02