Endelig!!

Da var 765 litern oppe å kjøre med fisk og alt. En god følelse å sette seg ned å se på resultatet etter lang ventetid. her er noen bilder tatt med mobilen.
Lurer litt på om jeg skal ha noe mere fisk i etter hvert, men jeg aner ikke hva. Noen forslag?
OI OI
Gratulerer, antar du allerede har tenkt tanken: tror jeg trenger et automatisk vannskiftesystem jeg,,,,,

Neida, er missunelig så jeg er grønn...

Gratis og håper du får det til,med de pumpene burde du jo det..

Mvh

No Clue
Imponerende
Ser kjempe flott ut, gratulerer
automatisk vannskiftesystem
No clue
Gratulerer, antar du allerede har tenkt tanken: tror jeg trenger et automatisk vannskiftesystem jeg,,,,, Neida, er missunelig så jeg er grønn... Gratis og håper du får det til,med de pumpene burde du jo det.. Mvh No Clue

he he jo det blir litt mye vann å bytte, men heldigvis så trenger jeg ikke å bytte så ofte med såpas mye filtrering. jeg forer også ganske pent og rolig.

Ang bytte vann.
Er litt uenig der, klart det er bra med godkapasitet på filterene, da tåler karet en høyere belastning,men å skifte vann er likevel helt nødvendig, noen sier 1/3 hver uke andre sier 40-50% hver 14 dg.

Men i min verden må man skifte vann uanset,med unntak av saltvannskar da,da trenger man ikke skifte så ofte.

No Clue
Det er jo litt avhengig av ting som størrelse på kar/pumpe, antall fisk og hvor mye man forer før vannverdiene blir ustabile/forandrer seg.
MEN selvfølgelig må man bytte vann
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap