treige svar

hvorfor tar det 5-10min føre vi ser atte noen har svart i en tråd ?
Den skjønte jeg ikke. Jeg ser da mine egne (og andres) svar med en gang?

Trykker du F5 i blant, da?
Går du inn via siste innlegg? eller tenker du på forsiden, den kan til tider ta en stund, hos meg varierer det av en eller annen grunn. Siste innlegg oppdateres med engang.
er på forsiden jeg mener.. er ofte jeg klikker på en tråd og ser atte noen har skrivd noe men så går jeg på forsiden igjen og merker det tar opp til flere min føre jeg ser der atte noen har svart
Jeg "sliter" litt med det samme problemet... skjønt etter jeg tok i bruk den knappen med to grønne piler i ring, dvs forny siden knappen så er problemet borte. Jeg antar den er lik F5.
jeg bruker oppdatter knappen ofte men hjelper ikke fordet :/
Nytter ikke å oppdatere forsiden, det går noen minutter før et innlegg havner på forsiden. Det rare er at tiden varierer. Nå bruker jeg bestandig "siste inlegg" så ikke noe stort problem siden siste innlegg oppdateres med engang.
Plussmedlem
Forsida har alltid mange treff, og det er mange data som skal hentast og visast, så for å vera litt snill mot serveren er dataene der cacha. Det oppdaterast kvart 5. minutt.
hmm
Jeg syntes at responstiden er kjempe jeg, så sant jeg skriver noe folk gidder og svare på
Svolp
Jeg syntes at responstiden er kjempe jeg, så sant jeg skriver noe folk gidder og svare på :)


Det er jo flott, men det var ikke det som var greia her
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap