Pet Shop i Fredrikstad

I dag har jeg vært i byen og kommet hjem med fire Hesteneser! Disse er utrolig flotte!

Fiskene er kjøpt i dyrebutikken Pet Shop i Fredrikstad.

I en periode har den ganske nyåpna butikken gjort om akvarieavdelinga. De fortalte meg at så snart akvarieavdelinga var ferdig skulle de kjøpe inn diverse Tanganyika.

Når jeg kom til butikken i dag fikk jeg en hyggelig overraskelse! Karene var fylt opp av mye spennende fisk. Mye forskjellig til selskapsakvariet, en god del til Malawiakvariet og endelig hadde det kommet Tanganyika!

De hadde både Hesteneser og Prikkete Hestenese.
Det var Sitronciklider, Prinsessen av Burundi, Paracyprichromis nigripinnis, en type Xenotilapia,
tre typer Tropehus (tror jeg) og flere arter.

Det bugna ikke med Tanganyika. Grunnen til det er at de ville se hvor stor etterspørselen var først, noe som er forståelig.

Pet Shop er en ren og ryddig dyrebutikk, med et godt utvalg av fisk til gode priser og en hyggelig betjening. Det er absolutt verdt å ta turen dit!
Pet Shop.

Jeg er helt enig. Pet Shop i Fredrikstad er en meget bra butikk med et stort utvalg av fisk. Gode priser vil jeg også si de har. Utvalget av mindre vanlige L-maller har også vært stort de gangene jeg har vært innom.

Erlend
Inaktiv bruker
Er det den butikken som ligger på vei ut av byen ? Mot Brynildsen ?
Tilfeldig bekjentskap
© Ellisiv Huseklepp
Reklame for plussmedlemskap