- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Problemer med nettleseren?
Problemer med nettleseren?
Jeg lurer på om jeg har problemer med nettleseren? Når jeg søker på fisk/plante/sneggler på "søk i alt innhold" kommer jeg inn på den siden der mann kan trykke seg vider, eller bare holder pilen over et alternativ så vises bilde og litt info. Dette går på de to øverste, men info vinduet følger med i samme avstand med pilen nedover så fra halve siden og nedover har info vinduet forsvunnet under skjermen på en måte!
Har ikke peiling på data så det er litt vanskelig å forklare så dere får bare spør litt mer utdypende.
Har ikke peiling på data så det er litt vanskelig å forklare så dere får bare spør litt mer utdypende.
Postet 11.10.06 kl 22:57
Inaktiv bruker
Alexander SeverinsenJeg lurer på om jeg har problemer med nettleseren? Når jeg søker på fisk/plante/sneggler på "søk i alt innhold" kommer jeg inn på den siden der mann kan trykke seg vider, eller bare holder pilen over et alternativ så vises bilde og litt info. Dette går på de to øverste, men info vinduet følger med i samme avstand med pilen nedover så fra halve siden og nedover har info vinduet forsvunnet under skjermen på en måte! Har ikke peiling på data så det er litt vanskelig å forklare så dere får bare spør litt mer utdypende.
Sånn er det hos meg å..........
Postet 11.10.06 kl 23:00
ingen som kan svare her?
Alexander SeverinsenJeg lurer på om jeg har problemer med nettleseren? Når jeg søker på fisk/plante/sneggler på "søk i alt innhold" kommer jeg inn på den siden der mann kan trykke seg vider, eller bare holder pilen over et alternativ så vises bilde og litt info. Dette går på de to øverste, men info vinduet følger med i samme avstand med pilen nedover så fra halve siden og nedover har info vinduet forsvunnet under skjermen på en måte! Har ikke peiling på data så det er litt vanskelig å forklare så dere får bare spør litt mer utdypende.
Postet 11.10.06 kl 23:49
Hvis du ikke har peiling så kan du jo ta et skjermbilde som viser problemet ditt Men jeg vet problemet, det er noe galt med den rutinen som finner ut hvor den infoboksen skal plasseres (dvs. rett ved siden av fisken du holder muspeker over). Så nå blir den bare lengre og lengre ned for hver fisk i lista.
Problemet er derimot bare i IE, så jeg merka det ikke med en gang. Holger fikser det nok etterhvert
PS. Når du skriver et oppfølgningssvar og bare skriver noe i topic og ingen annen plass i svaret ditt så ser ihvertfall ikke jeg det med en gang. Topic på et svar i en tråd er for meg helt ubrukelig fordi det ikke er så vanlig å bruke det på alle andre forum
Problemet er derimot bare i IE, så jeg merka det ikke med en gang. Holger fikser det nok etterhvert
PS. Når du skriver et oppfølgningssvar og bare skriver noe i topic og ingen annen plass i svaret ditt så ser ihvertfall ikke jeg det med en gang. Topic på et svar i en tråd er for meg helt ubrukelig fordi det ikke er så vanlig å bruke det på alle andre forum
Postet 11.10.06 kl 23:59
Endret: 12.10.06 kl 00:00
biXenHvis du ikke har peiling så kan du jo ta et skjermbilde som viser problemet ditt :) Men jeg vet problemet, det er noe galt med den rutinen som finner ut hvor den infoboksen skal plasseres (dvs. rett ved siden av fisken du holder muspeker over). Så nå blir den bare lengre og lengre ned for hver fisk i lista. Problemet er derimot bare i IE, så jeg merka det ikke med en gang. Holger fikser det nok etterhvert :) PS. Når du skriver et oppfølgningssvar og bare skriver noe i topic og ingen annen plass i svaret ditt så ser ihvertfall ikke jeg det med en gang. Topic på et svar i en tråd er for meg helt ubrukelig fordi det ikke er så vanlig å bruke det på alle andre forum :)
Ok er ikke helt sikker på hva du mener med den topic delen? Men vist det er AF det er et problem med og ikke med så blir det fikset snart regner jeg med Og en til ting: Jeg kan ikke ta skjerm dump med denne dataen. Bær bar hp av nyere mod, men ingen skjerm dump?
Postet 12.10.06 kl 00:20
Postet 12.10.06 kl 00:32
Postet 12.10.06 kl 00:39
Tror Print Screen (Prt Scr) knappen er på de fleste bærbare også. Litt oppfor Home End osv.
Hvis ikke det går så finnes det også små programmer som tar skjermdump.
Det jeg mener med topic er i ditt 3 innlegg i denne tråden så siterer du deg selv uten å skrive noe. Så skriver du i topic for svaret "ingen som kan dette?" eller noe sånt. Det er veldig vanskelig å oppdage sånn uten videre. Mest pga. topic på hvert svar bare er tull
Hvis ikke det går så finnes det også små programmer som tar skjermdump.
Det jeg mener med topic er i ditt 3 innlegg i denne tråden så siterer du deg selv uten å skrive noe. Så skriver du i topic for svaret "ingen som kan dette?" eller noe sånt. Det er veldig vanskelig å oppdage sånn uten videre. Mest pga. topic på hvert svar bare er tull
Postet 12.10.06 kl 00:59
Postet 12.10.06 kl 01:30
Postet 12.10.06 kl 09:54
Postet 12.10.06 kl 11:54
Høyer'nTopic = overskrift De fleste pc'er, ihvertfall nyere kan ta print screen. Se godt på tastaturet ditt. På min HP laptop er det samme knappen som INSERT, bare at du må holde inne den blå FN knappen som du finner til venstre for space (mellomrom)
Jeg har ikke noen print screen knapp! men jeg har insert, ja og vist faen så står det print screen med blå bokstaver der ja!! den som leter vet du!?!
så da holder jeg inne den blå fn knappen og bare den andre? eller hva?
Postet 12.10.06 kl 11:56
Postet 12.10.06 kl 12:01
Postet 12.10.06 kl 12:08
Postet 12.10.06 kl 12:18
Postet 21.10.06 kl 18:25
Postet 21.10.06 kl 18:28
Takk takk!
Nå virker det som det skal og gjør fiske "surfingen" mye letter!
Postet 21.10.06 kl 18:36
Postet 21.10.06 kl 18:57
Postet 21.10.06 kl 18:58