- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Åssen tatto har du?
Åssen tatto har du?
Jeg får ta opp en tatto tråd da i samme ånd som 'hvilke musikk hører du på', enda en "bli kjennt tråd" egentlig, og det er jo litt hyggelig da!
Mine tatto: Hai på venstre over arm, stort anker på under armen, tribal på høyre under arm, og Pink Floyd på høyre over arm, tok min første i-97 og siste i vår!
Mine tatto: Hai på venstre over arm, stort anker på under armen, tribal på høyre under arm, og Pink Floyd på høyre over arm, tok min første i-97 og siste i vår!
Postet 15.10.06 kl 20:17
Postet 15.10.06 kl 20:30
Postet 15.10.06 kl 20:34
Postet 15.10.06 kl 20:49
Postet 15.10.06 kl 20:55
Postet 15.10.06 kl 21:01
Endret: 15.10.06 kl 21:01
Postet 15.10.06 kl 21:02
Postet 15.10.06 kl 21:08
Postet 15.10.06 kl 21:14
Postet 15.10.06 kl 21:18
Inaktiv bruker
Et navn på høyre underarm, lite kors på høyre skulder og hesten i logoen til Ferrari på brystet.
Postet 15.10.06 kl 21:19
TetraHar det kinesiske tegnet for kjærlighet på venstre legg. Hvis en person som kan kinesisk får se det, ler han sikkert. Gudene vet, kanskje det egentlig betyr "vårrull med salat"... Har lyst på flere. "Tro, håp og kjærlighet" er et sterkt ønske!
Jeg skal også ha tro, håp og kjærlighet i en eller annen vatriant. Jeg er jo sjø mann så den må jeg ha! Men den er fin og finnes i mange varianter!
Postet 15.10.06 kl 21:20
Alexander Severinsen[QUOTE=Tetra]Har det kinesiske tegnet for kjærlighet på venstre legg. Hvis en person som kan kinesisk får se det, ler han sikkert. Gudene vet, kanskje det egentlig betyr "vårrull med salat"... Har lyst på flere. "Tro, håp og kjærlighet" er et sterkt ønske!
Jeg skal også ha tro, håp og kjærlighet i en eller annen vatriant. Jeg er jo sjø mann så den må jeg ha! Men den er fin og finnes i mange varianter!
Tenkte jeg skulle bygge videre på den kjærligheten jeg allerede har. Ha! Da får jeg jo nesten hele menyen fra en kinesisk resteurant, hihi!
Postet 15.10.06 kl 21:25
Birger AEt navn på høyre underarm, lite kors på høyre skulder og hesten i logoen til Ferrari på brystet.
Ja da er hvertfall ferrari bilen på di ønskeliste Visst ikke du allerede har en da? Jeg har lyst til å tatto navnet til dama på fot-vrista, men jeg får ikke lov!(enda) Har du angret på å ha navn tattovert? Ei jeg kjenner tattoverte navnet på typen under truse kanten, så ble det slutt bare noen mnd senere! Den er litt kjip! Langt navn har han også....hmm
Postet 15.10.06 kl 21:29
Endret: 15.10.06 kl 21:32
Tetra[QUOTE=Alexander Severinsen][QUOTE=Tetra]Har det kinesiske tegnet for kjærlighet på venstre legg. Hvis en person som kan kinesisk får se det, ler han sikkert. Gudene vet, kanskje det egentlig betyr "vårrull med salat"... Har lyst på flere. "Tro, håp og kjærlighet" er et sterkt ønske!
Tenkte jeg skulle bygge videre på den kjærligheten jeg allerede har. Ha! Da får jeg jo nesten hele menyen fra en kinesisk resteurant, hihi!
Hehe! Ja det er ikke dumt. Noen er jo seriøse på de kinesiske tegnene og passer på at de betyr det de betyr, mens andre, som du sier, tar de fra menyen til take-away'en!hehe
Postet 15.10.06 kl 21:31
Inaktiv bruker
Har Odin på venstre overarm.
Skal etterhvert ha initialene til barne mine på underarmene,kinesisk selfølgelig.
Må bare bli ferdig med å bruke penger på fisk først
Skal etterhvert ha initialene til barne mine på underarmene,kinesisk selfølgelig.
Må bare bli ferdig med å bruke penger på fisk først
Postet 15.10.06 kl 22:12
Alexander Severinsen[QUOTE=Birger A]Et navn på høyre underarm, lite kors på høyre skulder og hesten i logoen til Ferrari på brystet.
Ja da er hvertfall ferrari bilen på di ønskeliste Visst ikke du allerede har en da? Jeg har lyst til å tatto navnet til dama på fot-vrista, men jeg får ikke lov!(enda) Har du angret på å ha navn tattovert? Ei jeg kjenner tattoverte navnet på typen under truse kanten, så ble det slutt bare noen mnd senere! Den er litt kjip! Langt navn har han også....hmm
Jeg ville aldri, aldri tatovert navn på kjæreste.
Jeg har forresten en sort greie på brystet og en tribalsak med en lilje i på innsiden av venstre ankel.
Veldig viktig at dere legger merke til innsiden.
Var så vondt at jeg døde flere ganger underveis.
Skal ha noen til, antakelig til jul.
Postet 15.10.06 kl 22:23
Postet 15.10.06 kl 22:23
Postet 15.10.06 kl 22:25
MC Darup[QUOTE=JanR]Har Odin på venstre overarm. Skal etterhvert ha initialene til barne mine på underarmene,kinesisk selfølgelig. Må bare bli ferdig med å bruke penger på fisk først;)
Hvorfor "selvfølgelig" kinesisk?
Hadde vært kulere å brukt feks runer
Ikke alle bokstaver finnes i rune alfabetet. Men det er hvertfall drit kult med runer! Og odin også! Jeg hadde spart opp 3lapper til ei tatto men de ble prioriter til fisk og pumpe! hehe
Noen som syntes det var vondt da? jeg syntes faktisk det er behagelig jeg da! Noe spesiellt med lukta, spenningen, og forventningene.
Postet 15.10.06 kl 22:28