sjokolademalle borte

Jeg fikk en humlemalle i akvariumet mitt for rundt 3 måneder siden. jeg har hørt at de er glad i å holde seg skjult, men har ikke sett den siden, så lurer jo veldig på om den lever enda? er det vanlig? og hvilket L nr er det egentlig på den?

Har du spionert litt etter mørkets frambrudd?

Slipp nedi litt mat, og vent en liten stund. Da ser jeg ofte fisker jeg ikke ser ellers
Inaktiv bruker
Har de noe L nummer da ?

http://akvaforum.no/profile.cfm?id=10098 den der du har ?
Fint bilde foresten MCD
Jepp, min fotogene Jånni.

Det er han ja, men han er enda større og feitere nå... :/
Han er ikke spesielt sky forresten, han kan svømme rundt som en villmann. Alt vi ser fra sofaen er den hvite runde ølmagen hans :P

(Hvor han finner øl er en evig gåte)

PS:
Det er lett å hyperkoble lenker, se til ventre- der er en liten meny med bla "lenke". Klikk på den og lim inn adressen du vil lenke til.
Easy peasy
Inaktiv bruker
Jeg som er sløv
Skal skjerpe meg med linkingen.

Det med ølmage,for å spore av litt,har en Synodontis Eupterus i hjørnekaret.
Han har også fått bygd opp en skikkelig ølvom Hvordan har har fått det til...fuglene vet.
Mistenker mine prikka knurremaller å ha et eget bryggeri! -Makan til ølvom! Dessuten må det være de som har slurpet i seg de fine, store eplesneglene mine. Fant snegleskall som tuppen var "kakket av" som på kokt egg, og det er bare disse som har kjeft som er stor nok til å gjøre dette....... :/

Ser knurremallene ordentlig kun når jeg ominnreder akvariet, noe jeg gjorde i helga, og de har blitt nesten skummelt store. Ellers ser jeg dem kun glimtvis etter at lyset er slokket, og det er mat på gang....
JanR
Har de noe L nummer da ?

Nope
Har akkurat kvittet meg med min "humle" Eneste bevset på at den levde i beste velgående var at det forsvant små fisk etter mørkets frembrudd hver eneste natt. Du kan tro den var rund og god når vi endelig fikk fanget den! (måtte ut med alt av inventar i karret) Skal aldri ha den fisken i et selskapskarr igjen....
Tilfeldig bekjentskap
© Bente Børresen
Reklame for plussmedlemskap