- Hjem
- Forum
- Foto & Film
- Fotokonken november 2006!
Fotokonken november 2006!
Postet 01.11.06 kl 18:09
Postet 03.11.06 kl 17:49
Postet 05.11.06 kl 14:49
Postet 05.11.06 kl 16:33
Postet 06.11.06 kl 10:33
biXenKanskje temaet som gjør det litt begrensa :)
Det kan nok kanskje være Vi får ta en liten evaluering etter siste runde i år og se hvordan vi gjør det neste år. Neste og siste runde i år er temaet fritt igjen.
Jeg venter bilder fra flere akvafotografer, så jeg tror ikke vi skal beskymre oss for mye enda
Postet 06.11.06 kl 15:50
Postet 08.11.06 kl 11:47
Postet 08.11.06 kl 20:15
Hehe, først satt jeg over en time og redigerte et bilde, helt til jeg kom på at det var sør amerika, så mitt bidrag får vente Nå har pappa dratt til Afrika, så han tok med seg kameraet mitt, noe som erger meg. Apisto. cf. euntosuene mine står jo bare så utrolig stille og pent når jeg går bort til ruta! Argh!
Jaja, neste gang!
Jaja, neste gang!
Postet 08.11.06 kl 20:22
Jeg er veldig for å ha tema! Men ikke saltvanns tema da, for da er det kanskje ikke så mange som kan stille med bilde. Men de aller fleste har noe fra sør amerika i sine kar, er det ikke fisk/snegle så er det plante. Så det er ingen grunn til å skylde på temaet for dårlig deltakelse
Men det kan jo være en ide å gå fra de sted bunde tema til kanskje kun ciklide, eller ikke ciklider, eller snegler, planter, arter osv.
Men det kan jo være en ide å gå fra de sted bunde tema til kanskje kun ciklide, eller ikke ciklider, eller snegler, planter, arter osv.
Postet 08.11.06 kl 21:33
Akkurat nå har jeg irritert meg over det at man ikke kan bruke bilde man tidligere har vist fram her inne - for jeg har selvsagt vært så "dum" at jeg har vist fram de fineste søramerika-bildene mine
Har nå sendt inn et slags forsøk likevel, men regner ikke med at mitt bidrag kommer med denne gang...
Er selvfølgelig kjempespent på hvilke bilder de "proffe amatørfotografene" her inne presenterer denne gangen
Ofte så holder jeg igjen bilder "tilfelle fotokonkurranse" forresten, istedet for å dele med forumbrukerne - dette er vel en uheldig bivirkning av nettopp denne bestemmelsen i regelverket som gjelder flere?
Har nå sendt inn et slags forsøk likevel, men regner ikke med at mitt bidrag kommer med denne gang...
Er selvfølgelig kjempespent på hvilke bilder de "proffe amatørfotografene" her inne presenterer denne gangen
Ofte så holder jeg igjen bilder "tilfelle fotokonkurranse" forresten, istedet for å dele med forumbrukerne - dette er vel en uheldig bivirkning av nettopp denne bestemmelsen i regelverket som gjelder flere?
Postet 08.11.06 kl 22:44
Postet 08.11.06 kl 23:27
biXenPersonlig føler jeg kanskje fisken teller mer enn kvaliteten på fotografiet også siden det stemmes av allmenheten, så det er ikke så mye poeng i å delta med hva som helst hvis du ikke får et skikkelig blinkskudd av noe action :)
Helt enig.Men slik det er nå virker det som om kvalitet er det viktigste og det er veldig synd synes jeg da. Er ikke samme gøyen lenger.
Postet 08.11.06 kl 23:50
Postet 09.11.06 kl 00:14
Er jo tross alt en fotokonkuranse.
At de beste fototekniske bildene vinner synes jeg er helt på sin plass.
Jeg er helt i startgropa når det gjelder fotografering, tar gjerne 50 bilder av en fisk før jeg finner et som er "brukbart".) Men kanskje en variant med tema morsomste bilde, evt noe i de baner en gang vil hjelpe oss amatører
At de beste fototekniske bildene vinner synes jeg er helt på sin plass.
Jeg er helt i startgropa når det gjelder fotografering, tar gjerne 50 bilder av en fisk før jeg finner et som er "brukbart".) Men kanskje en variant med tema morsomste bilde, evt noe i de baner en gang vil hjelpe oss amatører
Postet 09.11.06 kl 00:16
Postet 09.11.06 kl 00:20
Postet 09.11.06 kl 00:27
Postet 09.11.06 kl 19:50
Postet 10.11.06 kl 13:40
Postet 10.11.06 kl 19:34