Nytt AkvaForum T-skjortemotiv: Redd Doffen!

Plussmedlem
I dag har det kome eit par nye motiv i Akvaristsjappa, med denne "Redd Doffen - Akvaforum.no" som høydare

[External Image]

Klikk her for å sjå fleire t-skjorter med same motiv:
http://www.akvaristsjappa.no/t-skjorte.cfm?motiv_id=2599212

Hugs at du får 23,- i avslag på ordren din dersom du bestiller i november og skriv inn "XMAS06" i handlekurven når du sjekkar ut.
perfekt bursdags presang til medlemmene fra akvaforum *hinthint* bursdag om noen dager.. hehe
Plussmedlem
JA! Kjempeidé! Skaviseeeee....: 159,- x 2195 medlemer.... hmmm *regne, regne*... Ummmm det blei jo berre 349.000 i året!! Det har vi jo råd til! :-P
Holger Lockertsen
JA! Kjempeidé! Skaviseeeee....: 159,- x 2195 medlemer.... hmmm *regne, regne*... Ummmm det blei jo berre 349.000 i året!! Det har vi jo råd til! :-P

må få tak i bedre sponsorer hehehhee

men kul tskjorte
Størrelser?
Jeg er nå klar som et egg til å bestille årests morsomste lille nerdeskjorte. Spørsmålet er mer hvilken størrelse som vil kle mitt nette lille legme på 190 cm og 120 kilo.... Holder det med XXLars eller bør jeg gå for en trippel?
Det blir samme størrelse som Holger bruker
Den t-skjorta var bare helrå
*spare*
alt for doffen! Jeg bestiller en slik og har den på hver gang jeg driver vannbytte så skjønner doffen at jeg mener det godt!
Plussmedlem
Pompel
Jeg er nå klar som et egg til å bestille årests morsomste lille nerdeskjorte. Spørsmålet er mer hvilken størrelse som vil kle mitt nette lille legme på 190 cm og 120 kilo.... Holder det med XXLars eller bør jeg gå for en trippel?

Ved sidan av der du vel storleik på produktsida er det ei lenke til ein "størrelsestabell". Sjekk der og ta evt. fram målband.
Oooooh...! Sånn skal i alle fall jeg ha! *sjekke om studielånet har kommet inn på konto*
Du som har slik(e) skjorter; krympe dem mye i vask? Syntes noen er bare en liten fille på tross av både 2 og 3X-er, etter vask...
Plussmedlem
Frank Angell
Du som har slik(e) skjorter; krympe dem mye i vask? Syntes noen er bare en liten fille på tross av både 2 og 3X-er, etter vask...

Synst ikkje dei krympar. Det er litt ulik kvalitet på skjortene (dyrare er faktisk betre, sjølv om dei rimelege er veldig bra også), men eg har to-tre ulike typar og ingen av dei har krympa nemneverdig. Det spørs om du ikkje bør sjekke om det er du som veks...
Holger Lockertsen
Det spørs om du ikkje bør sjekke om det er du som veks... ;-)

F**, der kan det jo være at du er inne på noe
Hvis du vasker det med høy nok temp så kan vel det meste krympe inntil 10% ihvertfall. En liten fille er vel litt drøyt likevel ja. Kanskje du kan starte en ny herremote Frank

Frank med bar mage?

Min kjære har en (en stygg syndig en fra gamle dager hehe), og det har holdt seg kjempebra!
Den er vasket mye, og har ikke krympet, nuppet seg eller vridd seg.
Plussmedlem
MC Darup
Frank med bar mage?

Yeah baby! Eit folkekrav å få sjå!

Min kjære har en (en stygg syndig en fra gamle dager hehe), og det har holdt seg kjempebra!

Eg seier berre ein ting:
http://www.spreadshirt.net/shop.php?op=article&article_id=3916100#top
da er t-skjorte bestillt fiin julegave håper den passer da
Holger Lockertsen
[QUOTE=MC Darup]Frank med bar mage?

Yeah baby! Eit folkekrav å få sjå!

Eg seier berre ein ting:
http://www.spreadshirt.net/shop.php?op=article&article_id=3916100#top

Saken er ordnet
Folkekravet om fremvising av min bare mage er herved avvist, pent og pyntelig
Verken mer eller mindre ;D
Plussmedlem
Minner om novembertilbodet:
Du får 23,- i avslag dersom du bestiller t-skjorte før utgangen av november!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap