Forslag: Mitt akvarium

Hei jeg er temmelig fersk her (dette er mitt første foruminnlegg) men tillater meg å komme med noen tips til nye funksjoner under "mine akvarium". Jeg brukte noen timer og programerte dem selv på min egen side just for fun.

Funksjonen er som følger:
-Registrering av vannverdier.
-Visning av registrerte vannverdier i forhold til fiskenes behov. (grafer)
-Visning av idealverdier utifra hvilke fisker som er registrert i karet.
-"Stats" som cm fisk pr liter, watt pr liter, antall fisk osv...
-Visning av alternative fisker utifra gitte/gjeldende vannverdier, biotop osv.

Hadde kanskje vært mulig å bruke samme side til å sette sammen arter planter osv i nye akvarier før man har det på plass. Type "mitt drømmevannland"

Ellers må jeg jo si at siden/forumet er til stor hjelp for en ny akvarist som meg selv. Keep up the good work!

-H
Så ut som en genial funksjon dette ja. Da vil jo folk fort se hvis de har litt dårlige verdier mtp fisken osv. Hvis du får endra designet om til akvaforum stil, tror jeg dette kan bli bra!
Bror
Hei jeg er temmelig fersk her (dette er mitt første foruminnlegg) men tillater meg å komme med noen tips til nye funksjoner under "mine akvarium". Jeg brukte noen timer og programerte dem selv på min egen side just for fun. [URLBLOCK1] Funksjonen er som følger: -Registrering av vannverdier. -Visning av registrerte vannverdier i forhold til fiskenes behov. (grafer) -Visning av idealverdier utifra hvilke fisker som er registrert i karet. -"Stats" som cm fisk pr liter, watt pr liter, antall fisk osv... -Visning av alternative fisker utifra gitte/gjeldende vannverdier, biotop osv. Hadde kanskje vært mulig å bruke samme side til å sette sammen arter planter osv i nye akvarier før man har det på plass. Type "mitt drømmevannland" Ellers må jeg jo si at siden/forumet er til stor hjelp for en ny akvarist som meg selv. Keep up the good work! -H


Genialt forslag. Veldig fin og oversiktlig måte å vise vannverdier etc. på
Morsomme ideer du kommer med her, og akvariumssidene kunne uten tvil vært gjort til en skikkelig morsom funksjon med noen slike ting som de fiskeforslagene, vannverdier osv. Sånn layout messig så ville jeg nok gått for en annen løsning, men likevel, ingen dumme ideer.
Misforstå meg rett
Min side er egentlig ment som et "proof of consept" og ikke som noen selvstendig eller integret del av noen side. Så det er ideene/funksjonene og ikke selve siden som er forslaget mitt til akvaforum.

-H
Men man skriver vel hvor stor fisken man har er? Og ikke maks størrelse på den type fisk? Eller?
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap