Nå skal det bygges hus!!

I dag har vi virkelig tatt den store avgjørelsen.

Vi har underskrevet på kontrakt for bygging av hus. Mangler bare underskriften fra banken. det blir vel rundt 2,5 mill i lån når vi er ferdige. Gruer meg til det da. Mye arbeid skal gjøres så det blir vel lite tid her inne det neste året

Mikkel
Oj oj!Grattis,blir jo flott å få det akkurat slik dere vil ha det!!
Spennende!
Det er en forferdelig nervøs følelse man har i magen natten etter at slike kontrakter er skrevet under, men som oftest blir det både artig, slitsomt og hyggelig med husbygging. Lykke til.
Gratla.
Da blir det vel Stooooooooooort akvarie i kjelleren

Andreas Bjørvik

Ahh... min store drøm.
Få bygge eget hus.

Et tips, ha så lik str på soverom som mulig.
Det er nemlig kjipt å være lillesøster som alltid får det minste rommet!!!

Ja, jeg er enda bitter.
Jeg har fått ordnet meg slik at jeg kan på en "furtebu" på ca 10 m2. Her kan jeg ta med ut med akvarier ol. "Problemet" mitt er at jeg har en del andre hobbyer som stjeler masse tid og penger parallellt med akvariene. Får se hva det blir, men en reol hadde vært gøy da.

Soverommene blir like!

Kan få vedfyring i alle tre etasjer. Jeg skal bygge dobbel pipe for å kunne lage peis i kjøkken/allrom. Vannbåren varme skal innstalleres og varmepumpen får jeg til nettopris siden jeg jobber i faget.

skal bli spennende dette.

Mikkel

Inaktiv bruker
Gratulerer og lykke til
"furterom" burde være påbudt i alle hus

/jan
Det blir moro Mikkel! Jeg sitter her og planlegger mer akvarierommet enn andre rom i den nyinnkjøpte leiligheten Det er liksom liiiitt mer spennende akkurat det, enn f.eks. fargevalg i stua og på kjøkken m.m. Jeg får ca. 12 kvadrat akvarierom til rådighet, men kommer nok til å gi fra meg noen til andre dyr så jeg slipper å ha småkryp andre steder i huset
Litersyken??
Dette er nok en kraftig variant av litersyken vil jeg tro. Vi bygger/ kjøper nye hus/leiligheter for å få plass til mer vann!

Mikkel
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap