Vil Palettciklider spise ynglene??

hei! Lurer på om Palettciklider spiser ynglene når de har blitt fritt-svømmende?

Hei.

Paletten spiser ikke sine egene yngel. De er faktisk veldig gode til å "passe på" yngelen sin. Begge foreldrene deler på yngelpleien, utrolig fasinerende.

E
Ok. jeg bare luret bare på det=

fikk yngler på de for noen dager siden. (5 dager)

ynglene vokser veldig veldig fort!!!!!!!
Må bare tipse deg om at palettene tar yngel som ikke følger flokken i munnen, for så å spytter dem inn i flokken igjen. Ingen får forlate flokken der i gården nei!
Erlend D Bertelsen
Hei. Begge foreldrene deler på yngelpleien, utrolig fasinerende. E

sier du det??
hmmm mine driver med no leks greier eller no sånt men ser ut til at det bare er moren som går der hvor jeg tror dem har lagt egg
Noen tilfeller
I noen tilfeller er det faktisk bare en av foreldrene som steller yngelet, men ofte er det slik at den andre beskytter REVIRET i mens
Haslana and fishes
I noen tilfeller er det faktisk bare en av foreldrene som steller yngelet, men ofte er det slik at den andre beskytter REVIRET i mens:)

åja-ja det burde jeg tenkt på
Første kullet midt med paletter flyttet eg over i eit eige akvarium
heile hola og begge foreldra, men da spiste dei faktisk opp alle samen.

Regna med det kom av stress.
Sidan den gangen har eg tatt bare ungane når dei er akkurat klekte/viglers (vist ej vil ha alle ongane da) det blir faktisk veldig mange av dei til slutt.

Men det er ganske fasinerande å sjå kor flinke foreldra er til å passe dei, men i midt akvarium klarer dei ikkje å få dei til å vekse opp p.g.a. store maller som elsker palett babyer til mat
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap