Litt ros igjen!

Nok en gang vil jeg gjerne fortelle om det positive jeg opplever med AF. Synes folk fortjener ros, jeg.
1. Her får man alltid skikkelige svar. Skikkelige, hyggelige og gode svar.
2. Her er ingen spørsmål for dumme (og takk og pris). Det gjør at man faktisk tør å stille de dumme spørsmålene. Ettersom det er dyrene våre som står i fokus, ønsker vi jo det beste. Og det beste er alltid kunnskap
3. Her er det romslighet! Man slipper å føle seg som en forbryter om man har gjort en skikkelig blunder, så lenge man er villig til å lære av det. Dette gjør at man faktisk tør å fortelle om sine egne blundere opp gjennom tidene (selv de som man gremmes skikkelig over), og da kan vi faktisk lære av hverandres feil. Og også føle lettelsen over at man ikke er alene...
4. Her er folk inkluderende! Dette opplevde jeg veldig sterkt for noen dager siden (og er grunnen til at jeg skriver dette). Det var bare en enkelt kommentar som gjorde at jeg føler meg 100% inkludert i dette fellesskapet:

Tertit
Nå får du roe deg ned litt og finne frem kameraet ditt. Vi sitter her alle mann og venter på at du skal få tatt noen bilder av alt du bygger opp.... #:)

Sagt i all vennskaplighet. Men det fortalte meg at jeg er inkludert som et fullverdig medlem her Små enkle ord kan ofte formidle så mye Og for meg gjorde denne kommentaren susen

Takk for alle hyggelige mennesker her! Akvarister er en hyggelig menneskerase!
Helt ening

Hær får man ros og veiledning. Ingen ris

Og det å kunne skrive om det man har tengt å gjøre, før man gjør det, og få litt tilbakemeldinger, råd og erfaringer. Det har nokk reddet mange fisker, og spart en uviten akvarist fra å gå rett i veggen

Inaktiv bruker
I det hele tatt ett hyggelig sted å være

/jan
Plussmedlem
Med slike tilbakemeldingar blir det jo god jul!!

Dette er velformulert skryt til medlemene her på forumet, og eg håpar alle føler seg truffet!

Koselig tråd!

Ser du reagerer på litt krangelt i tråden om Oscar/ akvariestr, Dyrehagen. Slikt er en del av forumet, og man må jo ha egne meninger og ikke alltid være enig
Så lenge man holder seg innenfor visse grenser kan man nok la temperaturen øke litt noen ganger..
Men det viktigste er at alle føler de får fornuftige svar og blir sett, og det føler jeg er tilfelle her inne

Juuhuu!!
Jeg vil også gi litt ros
Hei!

Jeg vil gjerne hive meg på denne tråden.
Som nybegynner innen akvarie-hobbyen har jeg lært mye her inne på AF.
Forumet og artikkelsamlingene fungerer som et viktig arkiv hvor jeg finner mange gode svar på mange av mine spørsmål. Ofte finner jeg også svar på ting jeg aldri har lurt på, men lærer jo en del av det og...
Mange av våre fisker har overlevd diverse utfordringer på grunn av tips og råd funnet på AF.

Enkelte utmerker seg med å øse ut av sin erfaring og svarer kjapt når andre brukere sitter med akutte alvorlige frustrasjoner. Ønsker å rette en spesiell takk til dere. Ingen nevnt ingen glemt.

- Stian -

En ting jeg liker veldig godt er å lese litt i trådene.
Jeg lærer så mye av andres spørsmål, ting jeg ikke engang har tenkt på selv!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap