Se på hunden min etter vi klippte den:o

* urk *

Hva har stakkaren gjort dere,
som gir den sånn behandling?
Fra flott til mindre flott

Jeg syntes utvilsomt at den så best ut med pels, jeg
Hehe!:P
Det er på sommeren, da klipper vi han så han slipper å ha det så varmt
Artig er det å se han bader i vannet, for det kan han ikke gjøre når han har pels, da synker han bare:P

Mvh Cassandra
Mamma sin vennine holt på å flire seg ihjerl når hun fikk se han, fikk ikke til å stoppe:P
Hun syntes at han så ut som en hyene på grunn av ørene;P

Mvh Cassandra
Det der gjorde jeg også da jeg hadde hund... Det var en lettelse for hunden midt i varmen, og det var en lettelse for meg å slippe all røytinga....
Ja, det er mye bedre for hunden nå!
Denne rasen røyter bare en gang i livet sitt og det er når han slipper all valpe pelsen.
Men av og til ryter den litt.
Nå på vinteren har han jo fått pelsen til bake og det tror jeg han har godt av, fryser ikke i så fall
Ruller og koser seg i snøen.

Mvh Cassandra
Artige bilder, men jeg synes nå han var nydelig på begge bildene jeg da.
Tenk så godt å bli kvitt all den pelsen!
Ja, han har det kjempe bra når vi klipper han.
Når han har pels liker han ikke at vi klapper og koser med han, men når vi snauer han elsker han der;D
Skulle tro det var en annen hund. Den ser plutselig ut som en blanding av grå elghund, boxer og nakenhund... Heller spenstig blanding

Synes jeg ser bikkja mi snauklipt... hehehe!
Hehe!
Jeg skulle går tur med hunden min sammen med en vennine, mammaen hennes viste ikke at vi hadde klippet han.
Vi sa at jeg hadde fått meg ny hund, en Tysk nakenhund:P
Hun trodde på det, og spurte hva han het å vi sa spott.
Når vi kom hjem etter turen sa vi at vi bare hadde funnet på det, at det var Teddy vi hadde klippet
Hun ble helt overgitt at det var Teddy!

Ja, jeg ser hunden din snau, den vil vel kanskje få flekker, siden den har forskjellige farger;P
Kanskje han ser ut som en ku da:P

Mvh Cassandra
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap