Da vil jeg benytte anledningen...

Ja, da har vi akkurat gått inn i årets siste døgn, og om 24 timer er 2006 historie.

Jeg vil i den forbindelse få ønske dere alle sammen et riktig godt nytt år, samt takke for det året som har gått.

Jeg har, etter at jeg meldte meg inn her, fått masse god hjelp, og gode råd, innen det å ha akvarie, og det til tross for spørsmål fra meg som helt sikkert har vært stillt tusen ganger før. Og er det noe jeg setter pris på, så er det å få hjelp og saklige svar, istedet for iskalde bemerkninger om søkefunksjon, og "dette har jeg svart på maaaange ganger før"

Så tusen takk for at det er slik her inne, og jeg håper den trenden fortsetter, i hvertfall til en viss grad.

Håper alle får en koselig nyttårsfeiring!!
Godt nytt år til deg også!! Og til alle dere andre selvfølgelig.
Carrera
Ja, da har vi akkurat gått inn i årets siste døgn, og om 24 timer er 2006 historie. Jeg vil i den forbindelse få ønske dere alle sammen et riktig godt nytt år, samt takke for det året som har gått. Jeg har, etter at jeg meldte meg inn her, fått masse god hjelp, og gode råd, innen det å ha akvarie, og det til tross for spørsmål fra meg som helt sikkert har vært stillt tusen ganger før. Og er det noe jeg setter pris på, så er det å få hjelp og saklige svar, [B]istedet for iskalde bemerkninger om søkefunksjon[/B], og "dette har jeg svart på maaaange ganger før" Så tusen takk for at det er slik her inne, og jeg håper den trenden fortsetter, i hvertfall til en viss grad. Håper alle får en koselig nyttårsfeiring!!

Enig med deg her Carrera....... Deilig at det også finnes elskelige levende skapninger her......

Ha et godt nytt år alle sammen !!!
Godt Nytt år alle sammen

Da kan vi vel si at feiringen er så godt som startet

Andreas Bjørvik
Det har vært et strålende akvarieår her på AF.

Håper dere alle får et godt nytt år
Ønsker alle...
Godt Nytt År til alle sammen fra meg og! Gleder meg til å være på AF i år 2007!
Godt nytt år medakvarister!

Jeg får håpe jeg blir litt mindre å se på forumet neste år.
Sagt på en annen måte: Har lyst på en kvinde
Jeg er også veldig glad for at jeg "kom over" akvaforum, det har hjulpet meg masser og ikke minst økt min interesse betraktelig.

Riktig godt nyttår til dere alle!

Ps Lykke til Donald
Godt nyttår, alle sammen, og takk for det gamle året!!
Takker også for masse gode råd og tips!!
Dere er en skikkelig trivelig gjeng!
Godt Nytt År til alle sammen, og takk for det gamle.

Takk også til Akvaforum for et lærerikt og hyggelig sted å være innom.
Takk for det gamle
... Og godt nytt år!
Håper det nye året bringer alt som godt er, både til folk og fisk!
Godt Nytt År alle akvarister! :o)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap