Hvilken fisk er styggest.

Alle har sikkert en eller annen fisk de misliker lynnet eller utseende på. Hva synes du?

For min del blir det bubble-eye varianten av gullfisk. Kan ikke skjønne hva som fikk oppdretterene til å avle fram dene mutasjonen....
den
er rett og slett VOND å se på.........så synes jeg plecoer som er 30 - 50 cm lange er EKKLE...*grøsse * og sånne åler........usjjjj......og ... og....kommer ikke på navnet , men er en slags åleting det og
Enig, golfballer med øya på stilk er ikke vakre i alle fall. Hvor stygg fiskene enn er, greier jeg ellers å finne noe vakkert over dem, men ikke med disse misforstrene.

Når det gjelder lynnet på fisk; Kinesiske algespisere er absolutt høyest på lista mi over møkkafisk
Murene! Hvis saltvann teller og..
Denne synes jeg er nokså ekkel (banjomalle)
Alle åler er stygge. Sånn som den ekle øreålen og sånne ting. De er mildt sagt avskyelige etter min mening og jeg kunne aldri tenkt meg å ha en ål i akvariet!

(sorry til alle dere som har ål....men smaken er forskjellig
HELT enig
mona o
Alle åler er stygge. Sånn som den ekle øreålen og sånne ting. De er mildt sagt avskyelige etter min mening og jeg kunne aldri tenkt meg å ha en ål i akvariet! (sorry til alle dere som har ål....men smaken er forskjellig:-)

Se på dette jævelskapet * grøsser - NO way *
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=10994&tab=3
Den er jo så stygg, at den rett å slett er vakker i mine øyne

Hva med typusen min?
[External Image]

[External Image]

Har fått mer enn en kommentar om at den er stugg som juling, og passer best som tilberedt winerpølse (er like lang\ tykk som en gjennomsnittlig winer :p)
*måpe*
Frank Angell
Den er jo så stygg, at den rett å slett er vakker i mine øyne :) Hva med typusen min? Har fått mer enn en kommentar om at den er stugg som juling, og passer best som tilberedt winerpølse (er like lang\ tykk som en gjennomsnittlig winer :p)

* stakkar *........et utseende kun en mor kan elske.....
Nja, han far e nu gla i den, han òg :p

Hadde en frue til denne karen, men han rett å slett stressa ho ihjel. Fikk en eller annen stygg infeksjon, som rett å slett spiste opp både skinn og finner. Valgte å sende henne på pleiehjem (tror han).

Ellers er han en sløving, knasker en og annen yngel og småfisk. Neontetra er favoritten, disse skal smake ekstra godt ;p
Bagarius yarrelli..... Er ikke så veldig vakker at det gjør noe.....
Husmusa
[QUOTE=mona o]Alle åler er stygge. Sånn som den ekle øreålen og sånne ting. De er mildt sagt avskyelige etter min mening og jeg kunne aldri tenkt meg å ha en ål i akvariet! (sorry til alle dere som har ål....men smaken er forskjellig:-)

Se på dette jævelskapet * grøsser - NO way *
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=10994&tab=3

Hey!!
Ikke mobb Gunn- min kjæreste lille skatt!!

(Ja, jeg har en slik. Og hun er så sjarmerende at man kunne spist henne. Huff, dårlig metafor)
Sindre Dybvik
[URLBLOCK1] synes jeg er nokså ekkel:) (banjomalle)

Nja.
Kanskje ikke så vakre, men sjarmerende til tusen!
Og fasinerende av oppførsel.
Og fløyelsmyke mager hihi
Drageålen er jo drit fin! Og så godt lynne at den er sjarmerende som få andre fisker
glemte noe
Nevnte jo bubble-eye... Men noe som er like ekkelt er de fiskeslagene som er uten øye... Særlig de blasse hudfargede...*grøss*
Ja, for eksempel... Ser ut som likdeler når man myser...
MC Darup
[URLBLOCK1], Aggi?

Apropos denne, et lite spm. Er de to bildene på denne fiskeprofilen samme fisk?
Syns i grunn alle fisker har sin sjarm
men, denne her karen,vill jeg nok kunne påstå at den ikke er verken pen eller en fisk man bader med..
Sindre Dybvik
[QUOTE=MC Darup] [URLBLOCK1], Aggi?

Apropos denne, et lite spm. Er de to bildene på denne fiskeprofilen samme fisk?
Det er ikke to bilder der lengre, for å si det slik...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap